THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20101231

eh. boipren saya tue!! jom kita bertumbuk~

assalam. jum kita cari gaduh! haa~

olaa~ sempena akhir tahun ni, ana rasa macam nak buat post tentang kawan2 ana je.
hee~
nak tahu kenapa tajuk dia seperti diatas? sila baca hingga ke bawah. kalau penat. tekan je close. tak penting pun post ini. muahaha (:

so. jom usyar di bawah (:

10 top best friends in smkas (:

1 ) Nurin Nazifa Abdul Bashah.

" dia ni, saya kenal time form 1. duduk sedorm but not seclass~ Ya Allah, sombong bukan main dia dulu. langsung tak senyum 0hh. haa~ tapi, sebenarnya, itu sebelum kenal. dah kenal, sumpah baik gil0s (: sentiasa ada disamping ana bila ana dalam kesusahan. tempat suka duka ana~ semua kat dia. walaupun suka gaduh2 manja. ( bila gaduh ja, tulis surat minta maaf, punya la tak matang ) dia sangat manja. and sangat suka nangis. tapi, kawan2 dia ja yang paham kenapa~ yang lain jangan tanya. haa~waktu form 1, ada krisis sikit. but, itu cerita lama. tak pernah kenang pun wehh~ waktu f0rm 2, ditakdirkan kelas sekali, but, bukan se dorm. makin rapat, sebab duk sebelah2. buat kerja jahat pun sama2. ( ermm, jahat disini bermaksud tidur dan makan depan cikgu yaa) but, form 3, kitorang tak sama kelas, dan tak sama dorm. tapi still rapat (: kalau ana takdak disamping dia, sumpah 0rang tanya ' new, mana aina? ' haa~ rasanya, dia pun dah bosan dengar soalan tu. apa2 pun nurin, hang tetap kawan baek aku +++++ sampai bila2. ilysm (: jangan lupa aku nah kalau ditakdirkan kita berpisah~ hee."

2 ) Syazwani Atiqah Ahmad Subri

" haa~ dia ni, ana tak pernah baik pun dulu. serius dulu, negatif thinking about her. ( DULU YER, sekarang dah matang ) mula baik sebab dia sekelas dengan nurin time form 3. heyhh~ jealous 0oo dia baik dengan nurin. but last2, haha, pikir balik nurin bukan kawan ana sorang. so baik jugak dengan dia. (: selalu teman ana pi mana2. like2. haa~ and selalu jugak carik gaduh dengan dia~ main pangkah2 dengan dia pun best, sebab dia cepat touching and terasa. but, semuanya suka2 ja. wehh~ sorry, aq banyak buat hang sakit hati kan3? (: haha. tapi, aku tetap sayang hang (: kawan baik aku dengan nurin selamanya eyh (((: "

3 ) Raja Ezzah Shamimi Raja Hafiz

" haa~ keturunan raja ni, ana mula berbaik tahun lepas. sebab paa? meh nak cerita. dulu. ana ni, haa~ banyak masalah. dia pula sedorm dengan ana time form 2. duduk bawah katil ana, so memang kena buli sedia laa~ bila rasa nak nangis jaa. pi tid0q kat katil dia. tolak2 dia. haa~ syokk ohh! haha. tahun ni pun, dia kena buli sedia. sebab dia sekelas dengan ana. duk pula tepi ana kan~ haa. kerja dengar gosip jaa. dah la ana ni mulut p0tpetp0tpet. kesian dia takleh study. dia ni, rajin gilos~ biasala, mpp kan. haa. sebab dia mpp, selalu minta dia jadi spy. hee~ spy apa? biarlah rahsia (: suka study dengan dia. sebab suka terang kat dia. dia kerja angguk jaa. ana pun cepat paham. thanks weh. hang antara sumber aku dapat 9 A (:
sampai bila2 pun, hang tetap pendengar aku paling terbaik and aku suka mengusik hang~ best gilos (: ily! "

3 ) Nurain Jamil

" waktu form 1 dan form 2 sangat rapat. but waktu form 3, maybe ada masalah sikit and ana maybe menjadi mangsa keadaan. takpaa, ana paham~ walaupun, dah tak berapa rapat sekarang ni. tapi ana terhutang budi kat dia. sangat2. sebab perkara tu, ana tak kan lupakan persahabatan ni. time ana kena pulan tetiba ja dengan kawan2 ana time form 1. dia sorang ja dengan siti najihah razman yang datang berkawan dengan ana. sumpah, korang dua memang memberi semangat yang banyak untuk ana. mengenali erti persahabatan. thanks weh. aku tak tau, kenapa sekarang tak baik macam dulu, tapi, apa2 pun. aku tetap anggap hang kawan baik aku. yang pernah ada time aku dalam kesusahan~ (: ilysm! "

4) Nurul Husna Azizan

" baik dengan dia time form 3. berhutang banyak ilmu dengan dia. tak pernah kedekut ilmu. suka tolong selesaikan masalah ana. and, selalu gelabah bila ada masalah (: hee~ wey husna, thankss sebab kongsi ilmu dengan aku sampai aku boleh dapat 9 A. sumpah, sayang hang gilaa! "

5 ) Best Friend

" dia tak bagi ana sebut nama dia~ 0k fine. kita rahsiakan namanya. dia ni budak pandai. baik melalui chatting jaa. then beransur ke mesej. haa~ baik camna? baik macam kawan laa~ weh bf, walaupun baru jaa kenai hang, tapi aku tau aku sayang hang. (kawan ja nohhh) haa~ walaupun perangai hang tak sama macam yang aku kenal kat sekolah, tapi aku selesa kawan dengan hang selagi hang tak melebih~ hee (: [saja la buat post tentang hang, dah hang cabar aku dulu, tapi aku ikhlas ni wehh. hehehe.] kat sekolah jangan malu dengan aku pulak. aku takpalaa~ haa. "

6 ) M.a.a.i

" hey, takkan tak kenal? haa~ saja la tulis singkatan. bukan semua orang tau pun kan? sikit2 jaa yang tau kisah kami~ (erk. kisah kami??) hee. 0k, dia ni, sumpah, ana hormat dia. kenapa? dia banyak bakat~ tak gentar depan orang ramai. suka matematik. pandai berucap dan bagi ana ermm, sangat skemaa! haa~ dia banyak bagi semangat kat ana. maybe, ana je kot selalu memainkan dia. haa~ kenal tahun lepas. bulan 2 kut tapi tak baik pun time ni. kenal muka jaa. nama tak kenal lagi. hehe. time perbarisan. (heh. ingat ohh) then, makin baik and baik. but, beberapa bulan selepas tu, bawak haluan masing2. ( cece, macam bercintan la pulak ) dak laa. sama2 nak exam kann. sibuk la nak study. hee~ maybe, dia ni pun antara sumber ana dapat 9 A selepas Allah, my parents, my teachers, my siblings and my friends. dia suka bagi nasihat berguna, tips2 and sangat caring. hey kamu! thanks sudi jadi kawan aina. haa~ yang perangai serupa apa lagi. heh~ dia jugak, banyak membuatkan diri ana bertambah matang tapi tak bertambah tinggi~ (erkk, ada kaitan kah?) haa~ anyways, ana harap, dia takkan lupakan ana. nak kawan dengan dia ni sampai bila2 boleh dak??? "

7 ) Ajim

" ana rasa, dia ni, baik dengan ana tahun ni jaa~ haa. ( jahat noh ana tahun ni, makin nak exam, makin baek dengan orang lain) haha. firstly, dia ni, memang sporting. kaya kot sebab senang ja belanja orang~ haa. baik. tak tahu nak describe camna. tapi, ana memang suka cara dia~ hoh. bantal yang dia kasi masih ada dalam jagaan saya yek. tempat ana nangis air mata merah~ (yala, bantal tu merah, nak buat camna, ayaq colour putih pun nampak cam merah dah~ hee.. ) and, dia ni, adalah pentopup terbaik ana suatu ketika dulu! memangg terbaik lah (: haa~ and paling terharu, dia berani pinjamkan kamera dia untuk ana bergambar. weh, thankss! hehe. ( psst, tau dak, kamera hang time ada kat aku dulu, siap hilang lagi w0h, nasib baik jumpa balik makcik dm tu kasi. haha. nangis2 aku malam tu takut hang marah. ni rahsia aku. hahahaha ) "

who next??

8 ) Mas

" saya tak tahu nak describe tentang dia. dia tinggi! (maybe sebab saya rendah kut) and muka macam chinese2 sikit. heee. but, dia memang baik dengan saya ( ada makna kut, nak tackle kawan baik saya la tu ). and dia suka kawan baik saya. weh, nanti aku adjustkan hang dengan dia nah. hahaha. "

9 ) Bear

" suka bola. suka anggap ana saudara dia. add banyak saudara ana dalam facebook dia :z
suka paksa2. haha. terlalu perahsantan! sedang menahan perasaan. hahahahaha. padan muka ko (: "

10 ) Nadhirah Afifah

" dia ni, adik dorm ana. merangkap adik angkat ana. sayang gila kat dia. and suka gila buli dia~ budak pandai gak. kecik jaa, macam kakak dia. haa~ tak suka mengaku dia adik angkat ana, sebab ramai duk berebut dia jadi adik angkat. ~ zzz. tak dak rejaa nak curik adek aku jugakk~ lalala "

ramai lagi budak smkas yang baik dengan ana. tapi, takkan nak tulis semua. lenguh la tangan kan3? haha.
so, yang takda, jangan la terasa eyh. korang tetap kawan ana sampai bila2 (:

7 top best friends in changlun;

1 ) Nor Atikah Safirah Juhari

" kawan dari darjah 4. sampai sekarang baik lagi. haa~ perangai sama. budak cerdik pandai. sekolah smkbbs. ana sayang gilaa dia sebab kitorang banyak kenangan (: haa~ sama2 pengawas dulu. selalu pi tandas (: hak3. ilysm. selalu jumpa kat taman. haha. rumah selang dua belas rumah jaa~"

2 ) Norhaiza Natasha Mokhtar

" heh, minah nie? baik gilos~ sangat jakun! haha. lawak jer. sangat natural. selalu dengar masalah ana. kawan dengan dia, coz dia baik dengan tikah dulu. (sebenarnya, saya yang masuk campur dalam kumpulan mereka ) haa~ baik sampai sekarang. ilysm weh! nanti kita jumpa eyhh. hahaha. (: "

3 ) Mohammad Afiq Hafiy Mohammad Taufiq

" makk kau, panjang nye nama kau afi~ haha. baru baik ja time sekolah menengah. sebelum ni sangat berdendam dengan dia coz ketok pala ana dengan botol air kosong~ (oihh, sampai nangis2 0hh) sekarang saling merindui ~ (ecece. ayat~ tak b0leh belah.) tak da maknanya nak rindu ko afi. selalu je jumpa. keluar rumah dah nampak batang hidung~ haha~ rumah dekat jaa~ macam atikah jugak. tapi lebih dekat. haa~ budak mrsm. minat kat sapa entah. so melepas la ana~ haa.. [ tak hingin ana ] dia ni baik.... ikut perintah ! haha. "

4 ) Adlina Maisarah Mahadi

" haa~ dulu dia ni payah sikit nak bersosial. tapi disebabkan ana. dia selalu boleh keluar jer. asalkan ada ana. haa~ bagus dakk mak dia? percaya ana bulat2? haha. tahun ni, makin baik (: sebab ana suka bawak dia pi merata~ lalala.

5 ) Muhammad Aniq

" heh. dia ni, macam pemalu jaa~ kenal dari umur 4 tahun kut. huh? berapa tahun dah tu? setia dak dia ni?? setia kan?? haa~ mai la ngorat dia. (: hehehe. saya nak ngorat takde chance. dia macam taknak jek. hehehe. ( yekaa? )

6 ) Nur Izzatul Afni Md Zaini

" kenal lama jugak. tapi bertahan sampai darjah 3 jaa~ sebab dia pindah sekolah. sekolah menengah pulak dekat SAINA. memang payah laa~ so jarang contact. weh~ dia cantikk ohh. pi la ngorat. insya-Allah kena reject. hahaha (: "

7 ) Zakiyah Najihah

" pelawak asli terbaik dari ladang~ duduk dengan dia comfirm pecah perut. haa~ sempoi and cool (: tinggi ohh~ dah la selalu pakai kasut tinggi =.= "

okkkk. sekian saja dari saya.
eh3. sesiapa yang takdak dalam senarai tu, sorry eyhh.
tak sempat menaip. penat tangan. lenguh gilaa! haa~
sebenaq nya. tak dak rejaa. so, saya bocorkan je la rahsia kawan2 baik saya salam hati saya sampai bila2 nie.. hee~
gilaa~ saya tak dak rejaa. baju tak pack lagi. lalalala
lek lue~ ahad cuti dowh. bola menang.

p/s: ada sukan apa2 lagi dak? badminton ka, apa ka? bagi dapat cuti lebih lagi. muahaha~

p/ss : apa punya tajuk daa~ tak de kena ngena dengan post pun.

p/sss: wehh. hari ni nak pi jejalan. ana tak tidur g nie. OmG, nak jalan dalam mimpikah?

ohh~ apa melalut nie.
ok2. stop aina stop. please laa.
sekian assalamualaikum w.b.t

hey!! morning~ lalala.













2 kata kamu:

Atikah Safirah said...

Dear ,
hha.. ok .. bangga siot ..
First place among changlun friends .. ok ap.. hhahah

Unknown said...

heheeheheh sgt2 trharu..thnx syg...lebiu....bff 4 eva.. insyaALLAH slagi aq id0p aq xkn lupa ag...