THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

Showing posts with label suka2. Show all posts
Showing posts with label suka2. Show all posts

20110226

dia buat saya senyum kera ((:

assalam,
sumpah, ana addicted dengan vlogger inianwarhadi and matluthfi90.
lawak depa memang fresh ahh. tambah2 video ni,
lawak bhai~



video ni pun syok gak (:




orang kedah ni pelawak jugak noh.
^_^

20110225

kenangan ((:

assalam.
ehehe,
bila nanti saya pi sbpikp, mesti punya lah rindu sekolah kayangan agama sik.
(acehh, nama, tak boleh belah)
ahaks, ingat sikit ka kenangan kat situ?
haha, nakal ana, baik ana, kelolo ana, semua mula kat sekolah tu tau~
selama 3 tahun lebih dok sekolah tu,
macam2 gila saya dapat.


ahaks, ni la bantai merah tempat saya suka teriakk~
siapa bagi? haha, dia orang kayaa~



cawan comel daripada nurin (:
hadiah hari jadi (:



jam g.l.h kasi. (:
haha, mahai kut. sebab saya selalu beli jam 10 ringgit je, tak pernah ke atas =.=



dari sapa entah semua ni~ hat merah tu, curik kat koop jea.
nombor telefon? saja di blurr kan. teehee~
(((:



nak kitar semula ker? zzz. dak, simpan. ((:



penuh kut sebekas~ hehe.



bestfriend saya bagi~ ((:
-ceklat-



raya 2010 (:

-in memory, smkas, 2008 till early 2011-


20110223

dia ni lawak dowh ~ (:

assalam
tadi terserempak satu video oleh dia ni,
inianwarhadi~ tekan untuk bukak channel dia ((:
ahakz, tak kenaii pun. tapi. lawak dia spontann. syok tengok.
dia cakap bi, cekang gila kot.
besa la, anak kedah. teehee~
(saya je tak reti cakap bi. ngee~ )

enjoy;

..

hati saya terusik~
baca post ni; hukhukhukhuk..kenapa????????
thanks kawan. aku takkan lupa hang~ (':

20110102

hehehe.


assalam semua ((: heh, awat saya happy ni? tak macam sebelum ni. ana sangat emosional hee~ nak tau dak, tadi kan, ana jumpa blog kawan ana, yang bernama syazwani atiqah.
then, ana baca post ni; list 10 mmber2 kamceng aq.......
sila baca dibawah (:


SECOND PERSON : AYNA IZZATY

.dgn ini mgumumkn...budak chumel SMKA SIK 2010 jatuh kpd..jengjengjeng....ayna izzaty zakariah.....!!!!yuh00oo...pewiitt....!!sapa nk chup..!!mai register peh tu meh isi b0rang kt aq.....muahahaha..!!!!!just j0king br0oo...ehem2...kmbali kpd tj0k asl....bdk ny cute sgt x100000...pnya laa qmay pemnat...tpi dy ny sngle lgi..mybe hatinya sdh berpnya tpi dy xkpel....sapa cpt dy dpt..!!!dy ny pnday...PMY 9a beb..!!fulamak...!!cekap si0t...tape2...dy ny laa yg aq kta bek ngn nuryn tuh..dri f0rm1 smpai lah lany....setia..yg aq nk tergelak nya dy bley jelez bla aq qpat ngn nuryn..xkta kt dy laa..klw aq unn jelez...sapa xjelez...dlu bkn men bek g..alih2 bla d0k sekelaz ngn aq bek ngn aq lak...tpi aq qsa ayna ny s0wg yg pr0fesi0nal...dy xmudah melatah...dy phm laa.....tpi pa2 p0wn kmi 3 ttp kmceng...aq syg ayna ngn nuryn...fren 4eva yeah..!!!luv b0th of u...nk cta cket laa..prnagai dy ny..YA ALLAH..hnya TUHAN yg taw..pnya la n0ty...mlut potpetpotpet...ehem..sma laa mcm aq nyh...hehehe...kmi 3klw d0k skaly mzty ad ja yg nk smbg..xpenah benti...huhhh..penat laa.....ml0t xbrehat lgs0ng...huhhhh..aq taip p0wn dh penat nyh...k..ilysm..next...!!


ok. cukup. saya copy paste yang ini saja (: heh. lalala~
yang di 'bold' dan di 'colour' kan itu telah menjadikan saya seorang yang lagi perasan~

some questions by me.


betul kah ana comel + cute?
ingat perasan sorang2 ja~
haha.
tenkiu2. bagi anugerah tu. hahaha (((:

betulkah ana ada ramai peminat?
hahaha. b0h0ng sakan aihh~ heh3.

betulkah ana single mingle lagi?
yaa! betul. and betul lah katanya, hati saya sudah berpunya.
mak abah punya. kakak punya. abang punya. lalala~

he
h. ana setia ohh. (siapa tau, diam je lah) jangan main2. hehe.

ehh. apa ni? haha. saja, tak da rejaa (:
esok balik sekolah dah.
best memang best.

but, i know, i'll gonna miss my family so much.
and him.
sapa him? entah. saja tulis. kasi gempak sikit. heh ((:

nak bawak handphone boleh da
k??
lalala~


ayna and wany ((:
thanks for this post.
aku suka ~
hang nak bodek aku ka apa ni? hehe


20101231

last post of the year 2010 (:

assalam.

hey! dah 31 disember 2010.
countdown to 1st January 2011 (:

hee~ so, sempena akhir tahun ni, saya menang kamera! Samsung ES75 (:
heh3. menang sebab apa?? abah belikan laa~
kakak pun dapat juga.
so, kamera nya seperti dibawah;


haa~ maybe, saya 0rang kuat netherland so beli la colour oranje kan~
0ke dak?
macam 0k je kan.
hehe. so. ni la post terakhir ana untuk tahun ni.

babai 2010 ):
haihai 2011 (:

macam2 kenangan 2010 ni.
heh, jom buat checklist azam saya berjaya atau tidak selama 2010 ini;

  • capai 9A PMR
  • kumpul duit
  • perbaiki kegiatan kokurikulum
  • sentiasa membantu orang
  • tubuhkan study group
  • dapat kan kamera
hijau: berjaya dicapai
merah: naa~
biru: pertingkatkan lagi (:

heh.
so jom kita bina azam baru (:
yey!!



20101230

hype (:

assalam.
haa~ sorry semalam tak sempat nak update arr.
internet lemah (:
haa~ semalam, hari rabu adalah hari terakhir ana menjual untuk tahun ni.
sumpah tak tipu, walaupun miss tengok bola malaysia lawan indonesia.
tapi ana tak menyesal langsung.
haha. yala,
(bukan yang dekat thailand tu eyh. hee~) dah la dapat gaji lebih banyak dari biasa,
then jumpa ramai kawan pulak tu. kakak pun ada menyibuk sikit time awal2 tu.
best wehh~
RM 20 gaji akhir. haha, so overall saya dapat
15 + 15 + 15 + 15 + 15 + 15 + 18 + 20 = RM 128 (:
haa~ banyak dak? banyak kan??
tu tak campur berpuluh2 gelas air, and makanan yang disara pakcik ad lagi tue~
adey, untung ka rugi pakcik ad tu dapat?
haa~
semalam jumpa dengan adawiyah~ aduii. borak sakan laa.
then, en. afi pulak bawak geng dia yang terdiri dari 5 0rang tue.
haha~ so, dapat la jumpa afiy, ammar, akmal, aniq dengan asraf
(saja takmau panggil naon [:) .
then. en taufiq pun ada datang jugak. merasa ayaq jagung. haa~ dia kata sedap!
mestilahhh! tengok la siapa buat annn3.
0rang pun tak la berapa ramai, coz ramai yang tengok bola.
saya tengok melalui mesej je yer. bila gol ja, 0rang hantar mesej (:
haa~ anyway, yang paling saya happy ialah, Malaysia menang agregat 4-2 dengan Indonesia.
sebelum ni, Malaysia 3-0. then semalam 1-2 dengan Indonesia. so bila dicampur dikali ditolak dan dibahagikan jadilah 4-2 (:
(bunyi 0rang clap3)
wa caya lue la Malaysia! I love You! haa~
(ayat en. Sukiman, eyh3. rindu beliau!!)
haha. disebabkan anda, pasukan bole sepak Malaysia.
cuti saya berlanjutan 1 hari lagi.
0oo yeah!
alhamdulillah. haa~
but3. hari nie. saya rasa sangat2 sakit hati.
sebab, ada 0rang cakap ana tak sopan dari segi percakapan.
how could he/she say that?
tak kenal diriku kah??
geram! rasa macam nak makan 0rang jaa~ biar lagi tak sopan.
hey you! d0n't judge me by its skin.~
( tu diaa. ada ka ayat ni? )
watch what you say friend. (masih dianggap friend kah? ya la kot~~)
apa la sangat ana cakap kat dia. rasa nya dah tapis dah ayat tu biar lebih sopan.
and rasa nya, dengan 0rang lain lagi la ana main bantai cakap jaa~
eyh.. ni luahan perasaan ke? kalau yaa~ jangan tulis banyak2. saya tak nak berlaku tidak sopann~
takut nanti ada ayat yang tak sepatutnya keluar~ ana tak pernah 0ooo tulih benda2 tu dalam mesej ke apa ke~ lalalala.

ok. habis cerita pasal saya sakit hati. ini cerita gembira pula (abaikan jika ada kesalahan tatabahasa)
thanks kat bf saya! boyfriend kaa?
dak laa! bestfriend laa~
sebab paa cakap thanks??
dia dah tolong topup RM 10 ringgit ohh kat ana~
banyak mak aii. betul ka hang yang kasi bf??
(masih dengan syakwasangka kurang percaya)
kalau tak betul pun, ana tetap nak cakap tenkiu lahh!
sebab kredit tu telah menggembirakan hati nuraniku ini. haa~
cecece. ayat~ macam pa lagii. haa.
k la.
lagi banyak ana tulis.
lagi banyak saya melalut~
=.=

urm. k, wasalam..

p/s : malam ni, pakcik zam nak belanja makan kat kuala perlis. hurray! alhamdulillah. rezeki datang mencurah2.
haa~
p/ss : sorry, saya tak patut tulis hal rumah tingkap dalam blog ni~ but ana sangat geram dengan 0rang yang main cakap hentam lintang pukang jaa~
buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~


POST INI PENUH DENGAN PERASAAN.
sekian harap maklum (:




20101228

apa perasaan anda?

assalamualaikum w.b.t
mari kita menyingkap tarikh ana mendapat keputusan~
tarikh yang agak bersejarah; 23 disember 2010

sebelum tarikh itu;
sempat ana berbual2 dengan abah.

abah: adek, adek rasa dapat berapa?
adek: entah lah abah. 8 k0t. aina tak yakin la dengan bm aina.
abah: bm??? kenapa?
adek: a'ah. susah.
abah: yang lain ada tak?
adek: emm?? ada. science dengan arab. adek yakin adek dapat 6 a 3 b la abah.
abah: habis tu yang 8 tadi tu?
adek: yang tu, separa yakin. abah, kalau adek dapat 7 ke 8 ke, tak pa tak?
abah: emm. tak boleh ke straight a?
adek: emm. adek rasa b0leh dapat straight a. tapi lebih baik adek yakin adek dapat 8 ja. takut nanti adek kecewa.
abah: 0k. takpaa~ insya-Allah b0leh.
adek: 0k abah.

so, pada hari itu;
awal2 pagi lagi, saya dah bangun.
nak kata bersemangat, maybe laa.
ye la, kalau dapat tahu, terhapus satu beban.
sebenarnya, ana tak rasa ketaq pun. sungguh, tak tipu~
tak tahu la kenapa~
maybe, sebab ana memang dah setkan dalam 0tak, terima je kalau keputusan tu 6 a keatas.
kalau bawah dari tu, baru pi nangis sakan 0k~
memang diri ana tenang jer hari tu, siap buat lawak bodoh. and gelak2 sakan.siap makan roti canai 2 kali tambah lagi !
pagi2 lagi dah bagi mesej kat kawan2.
" jum.jum.jum.jum, kita ambek result. ( ala2 iklan j0mheb0h tue) "
supaya semua rasa happy dan dapat kekuatan macam kekuatan yang Allah berikan dalam diri ana (: Alhamdulillah.
so, dah nak sampai sekolah, diri ni, tak ketaq2 jugak.
terfikir gak ana; ' hmm, awat ni. tak ketaq langsung.'
then, ana pun buat la ngengada nak ketaq gak.
sampai ja depan meja yang ada tulis 3 darul salam,
baru laa perasaan tu muncul.
bercampur baur.
lelaki pulak ramai kat situ. so, rasa segan tu, memang banyak.
then, ustazah kh0d suruh ana duduk.
and cakap;
" aina, kamu tolong cari file kamu."
" 0k, ustazah. [hampir tak dengar] saya dapat berapa ustazah? "
" kejap, saya cari nama kamu. [bila beliau jumpa, dengan muka berkerutnya beliau cakap] emm. kenapa teruk sangat ni? "
" huh? teruk? berapa ustazah? [masih riak tenang] "
" 6 a 3 b"
" [dalam hati, ' oo, dah agak dah '] mesti b, bm, sc dengan ba kan ustazah? "
then beliau pun hulurkan slip keputusan. sambil ucap tahniah.
ana pun tengok slip tu dari atas ke bawah, dalam hati [mana b ni?]
" aina, kamu dapat 9 lah "
" huh, ye kaa? "
teroih tarik slip tu. then mel0mpat pi kat abah. [tak rasa segan dah]
then baru ingat tak cakap syukran kat ustazah lagi.
pergi salam2 and sembang2 dengan kawan.
so, lepas tu, ana cepat2 pulang ke rumah. ada hal penting.
hee~

reaksi orang tersayang =]

abah kata " sebenaqnya abah tak kisah pun adek dapat 7 ka 8. kira 0k la tue. tak sangka pulak dapat 9. terkejut jugak, sebab adek banyak main."

mak kata " mak tak yakin pun adek dapat 9 sebab adek pun tak yakin dengan diri adek~ tengok2 dapat 9. Alhamdulillah lah "

kak kata " adek, sampai la pun akak tak mau caya adek dapat 9 tau. adek dah la banyak main.kerja blog, mesej, facebook. buku latihan pun banyak tak sentuh. akak dulu buat tak angkat pala tau. huu~"

abang kata " adek! dah kalah kan abang dengan kakak dalam pmr nampak~ ish. anyway tahniah, i'm pr0ud 0n you"

kawan kata " aku dok aim hang dapat 7 jaa. berok terkejut aku hang kata dapat 9 "

geng sintok kata " weit. geng kita alhamdulillah, semua cemerlang (: "

0rang changlun kata " weh. aku bangga jadi orang changlun " [ayat ni takda kena ngena pun]


sebenarnya, post ni, bukan la nak berbangga 0r so on.
ana tahu ini baru permulaan.
lepas ni, banyak lagi yang terpaksa diharungi. spm and etc ++
as the c0nclusi0n, ana pun tak percaya lagi sebenarnya.
sebab bila pikir balik, memang betul kata kakak.
ana ni kerjanya fb, blog dengan mesej~ payah nak lepas.
maybe, Allah nak bagi peluang kepada diri ana.
Alhamdulillah.

and akhir sekali, ana harap, hubungan ana dengan kawan2 baik ana, takkan berhenti kerana pmr ni jaa. friends forever weyh ): please!!



20101227

the che nah bulat's family (:

assalam (:
ni dia hadiah pmr ana.
pergi ke langkawi bersama 'the chenah bulat's family'

day 1;

bangun tersangat awal! pakai baju sekolah semua. then pukul 8.30 pagi keluar rumah.
otw to smkas (: singgah makan2 dulu.
then pukul 10.30 pagi sampai sekolah. terus tuju kat meja kelas 3 ds.
duduk kat situ and dapat keputusan. melompat jap.
hehe. then pukul 11.30 pagi nak balik, pergi makan abc then balik rumah tukar kereta.
terus pergi jeti kuala perlis and naik bot (:
sampai sana, abang nadzri sambut. then, pergi de baron hotel.
family2 pakat2 ucap tahniah. haha. malam tu pergi makan dekat kedai apa entah. then balik hotel. tengok tv dengan puteri sampai pukul 3. lepas tu tidur. (:

day 2;

afi miss call pukul berapa entah. bangun. mandi2. then breakfast.
lepas tu. bersiap nak pergi geopark.
then pukul 10 pagi naik bot.
haha. time masuk dalam bot, kitorang sedikit peraq. haha. coz bot tu ada tandas!
and. 2 katil. tempat masak, and ruang tamu. ceh~
abang boy, abang bobby and paksu dok berangan nak beli bot tu.
then tangkap gambar ala2 cerita titanic. ~ takdak rejaaa.
haha. pukul 4.30 baru turun bot.
terus pi pantai tengah mandi2 pantai (:
haha. malam pulak, pergi tepi pantai. ada kenduri tahlil. and mencicah (:
then pi ambil kak aisyah kat airport dalam pukul 10.45 malam.
balik hotel, tidur lagi (: hee~

day 3;

bangun awal (:
bersiap dengan pakaian 0ren. then sarapan.
naik van yang ketiga dari 6 van.
sampai tempat tu, tunggu.tunggu. and tunggu sampai upacara perasmian (:
lepas tu, sesi suai kenal. then makan2.
lepas tu, pergi airport, lepas hajat segala bagai and solat (:
then balik semula ke tempat tadi untuk mengikuti acara sukaneka.
haha. masuk 2 acara ja.
isi air dalam botol and lari dalam guni.
dapat n0mb0r 3 dalam acara lari dalam guni. haha.
lepas tu, terima hadiah. and pergi shopping kejap.
beli apa entah~
malam tu, makan BBQ. emm, betulkah?
then, ronda2 sekitar langkawi and balik hotel (:

day 4;

emm. bangun terlewat pulak~ haha.
terus breakfast and terjun kolam.
masuk hotel pukul 10 and bersiap.
sampai jeti pukul 11. naik bot pukul 11.45 pagi.
haa~ tak sempat nak salam paksu's family and pakchaq's family ):
huhu.
sampai perlis pukul 1 lebih. then makan laksa.
then terus balik rumah. melentok~
haa~


here, some pictures (:


the chenah bulat's (:


free style (:


C N 3 (:
van ketiga !


rizq esqandar (:


che ma bulat's family (:


systa, dad, mom, and me


free style (:
keluarga bahagia!


sweet couple of the year (:
mama and papa.


the cuns. haha.~ perasan
ezzati puteri and aina izzati (:


posing di banner
' majlis perjumpaan hari keluarga lebai jusuh '


sis asya and adam (:


adam esqandar (:


rizq esqandar.
cute!


lari dalam guni (:
heee~


penyokong chenah bulat terbaik!


penat dowh! haha.


hadiah.hadiah.hadiah.
dapat towel pink 0h~ haha.


irsyad ezarisyirwan (:
(betul ke eja nama abang eza nih?)


dalam bot. 0tw balik. hee~
mama and aina (:



apa2 pun yang terjadi time reunion nih.
family chenah bulat tetap the best.
and reuni0n ni memang mantap.
walaupun tak boleh kalahkan reunion 2005 dan 2007.
diharap, 2012 akan ada lagi family gathering ni. hee

the ends (:



20101220

more pictures (:

assalam, yeah. tadi baru dapat cable usb dari atikah.
so, dah boleh upload gambar time reunion.
here they are, pictures;

semasa menunggu bas di 7star;

mai2 dan ena (:


dalam bas, otw to jitra ;

mai2 and ena again (:

duan and afi, buat malu boleh (:

me and mai2. (:


otw to aneka;

boys yang sempoi (:

puak lelaki yang bersemangat !


berkumpul and berbincang about wayang ;

bincang, bincang and bincang lagi (:

boys [=

girls, tunggu lelaki berbincang (:


sebelum tengok wayang;

ena, fifi, manirah (:

aina, maisarah, manirah =]


selepas tengok wayang ;

kat tandas (: selepas solat!

buat pulun (:
haha.

ni sah dok rasa diri comel nih~
adehh. [memang hobi perasan la kamu ni]


bebai nak pilih tempat makan, haha ;

nasrul dan nabil =p

niq, naon, afi, bil (:

pakat pegang tengkok habis~

muka syen~
aniq, nasrul, nabil.

maisarah, iqbal, manirah, aina (:


makan makan ;

iqbal dan ammar. nak sembunyi apa entah (:

bal, ena, mai2, manirah (:

puak yang makan pizza hut (:

geng pen'support' kedai mamak dah datang !

setia menunggu. hahah!


main boling ;

KAMI~

saya action dengan bola jak~
ena, farah


iqbal memilih bola, adam dok usha strike ke tak~ haha.

jejaka idaman saya.. dak3. idaman malaya~
haha, afi, duan, aniq (:

aina, maisarah.
belakang tu, iqbal dan hisyam (:

aina dan aniq (:
gambaq curik2. hahaha.


saya dan bigbos! afi.
(:

KAMI~
ili, wani, farah, ena, manirah, afi, aniq, duan, naon, bal, ammar, bil (:

ammar and iqbal!

candid
afiq hafiy~


mai2, duan and ena.


mereka lapaq;

membeli leko2. (:

kami dua memang selalu buat pulun~~
haha. jangan dok kata pa laa~



0tw to bus ;

jumpa ayat ni.
bal dengan adam pun posing sakan laa~


dalam bas, 0tw balik changlun;

dari depan; bal, ammar, aniq, fifi (:

muka penat + syen + letih,
duan, afi, dam, bil


afi buat lawak paa sampai duan senyum sakan tuh??
(:


depa tak dak rejaa~

mai2 dan ena.

awat gambaq depa dua banyak sangat nih?
duan sempat posing gi~


depa pulun~
duan, afi, bal dengan lollipopnya!




sekian sahaja gambar yang sempat ditangkap (: