THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

Showing posts with label homeworkschoolwork. Show all posts
Showing posts with label homeworkschoolwork. Show all posts

20100214

ImTiHaN a.K.A eXaM

peace be up0n u.

banyak imtihan yang akan ana ambil tahun ini.
(tak banyak mana pon,tambah pmr dengen percubaan ja)
pejam celik, pejam celik.dah bulan dua.
dah dekat nak ujian 1 dah pun.
tak sampai 2 minggu pon.bersedia tu adala sikit2.tapi takut tak boleh jawab sejarah dengan bi and arab tu banyak lar.tapi arab sekarang boleh la paham ustazah cakap pa.masalah pelajar kelas 3ds adalah sejarah.ajaran cikgu satu apa tak masok otak.maklumlah cikgu selalu tukar page.kami sentiasa ketinggalan.tapi walau apa2 pon.beliau tatap guru sejarah ku! hakikat itu harus diterima.kekeke.pmr p0n tinggal 8 bulan ja lagi.
tolak semua cuti tinggal berapa hari ja.


untuk memenuhi matlamat ana seperti gambar di bawah ini:



ana mestilah suka study.~^^



dan juga sentiasa positif dalam melakukan semua perkara.



panyakit malas pon akan disyuhhh jauh2..



dan ana haruslah sentiasa berdoa kepada Yang Maha Agung lagi Maha Pemberi Nikmat.
semoga ana mendapat nikmat kejayaan.



ana juga haruslah sentiasa relax.don't worry bout any problem.tangani masalah anda dengan c00l!!



semoga berjaya!


p/s
Perbendaharaan kata:
imtihan-peperiksaan

20100116

oMw0k!! ToL0nG lA aBeS!!

salamullah

hihi..
0mw0k ta byk..
tp mls bwt..
nk wt yg mdh2 dlu la...
skunk tgh wt pai..
hek3..mlm2 buta ny dpt sket ilmu agama..
bab s0lt sakit nan hadis..
dh bce buku pai. dpt la ilmu..
>s0lt sakit tu brmksd ibadh yg ik0t keupayaan dri dsbbkn kskitn yg mghlg drpd mnunaiknnya scra besa<
igt2 lupa ja t0wh..
psny nk wt arb lak...
tue yg mls tue..
kna bkk km0s lak..
ad0ihai..
tp igt la sket prkataan2 kt bwh ni:-
>zakara-igt...tamanna-cita2..ape lgi eh ayt yg igt..ermm..nasiyya-lupe..imtihan-peksa..<
h0h0..
ckp nk jmpe ustz..
tp tk0t lak ustz xknai ank murid dye ny..
~ngeh2
>alsn ja lbey<
0mw0k sk0la agama..study pai p0n kna bkk km0s arb...nmpk sgt nk acti0n ja..h0h0..

tp xpe..
kna usaha..
xusaha xdpt 9a lak nnty
insya-Allah..