THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

Showing posts with label alamak. Show all posts
Showing posts with label alamak. Show all posts

20110607

pening =.=

adehhh.
pening gila main tulisan biru dengan nadhirah afifah, muhammad nabil, nurul husna dan adlina maisarah.

=__=

haha.

20110527

abah kata;

adek, kemas barang.
esok pagi2 nak pi dah.

saya jawab: ok. i will. ( sampai la tak kemas lagi pun )
saya tengok, mak saya relaks jea. emm. kenapa?
tanya mak, "mak, tak pi ka?"
mak jawab "dak"

adeh~ terkilan.
takkan nak tinggal mak sorang2 dari esok sampai 8 jun. lama tu.
tapi, takkan tak pergi kenduri bangtam and melawat akak dengan abang kat indon kot.
sebab tiket dah beli.
jadi konfius.
abang dengan akak lama dah tak jumpa.
teringin gila nak jumpa depa.
esok pulak birthday akak.
so cadangnya, nak celebrate sekali la.
tapi, mama takde, mesti tak berapa meriah.
rasa berat pulak nak tinggal mama sorang2.
lama bhai. 11 hari kot. huhu.
hmm.

20110318

bank ==

assalam.
pagi tadi, saya bangun awai ^^ zzz. awai la sangat.
hhaa~ awat2? tetiba ja duk bangun awai.
sebab2. pagi tadi pi bank. nak bukak akaun. aiceh! pandai menabung ka aina izzati ni?
hhee~ entah la. iden torai ( try )^^ haha
lepas tu, kena la isi satu borang ni. bukan saya la. pekerja tue la ann.
first tanya la umoq berapa.
16. kata saya.
oke dah tua sikit dari dulu. huhu ^^
" oh, sekolah mana?"
ok. saya semangat nak jawab "smkas".
zzzz. lupa dah tukaq sekolah.
so jawab dengan slow motion.
"sekolah. berasrama. penuh. intergrasi. kubang. pasu."
dia kata. " ohh. dekat jea. eh.."
ok saya mula cuak.
dia sambung " sekolah ni kan yang buang 20 orang tu"
adeh. agak dah soalan ini menjadi famous.
saya angguk dan kata " jangan tanya lebih2. saya budak second intake kat situ. so tak tau langsung pasai tu "
kerani tu cakap, oh. okey.
zzz ==

famous gila sekolah ana. semua kenai. ^^ semalam maksu call.
" aina kena jentik dak?"
dengan blurr jawab
" dakpun, awat? awat pulak nak main jentik2. (ok, saya tak tau langsung kes ni ) "
maksu kata.
"la, baca paper bh."
"oh. oke"
naik atas terus tuju kat laptop, bukak bh.
" ooo. tak pernah tau pun. biaq la. tak kacau hidup saya"
haha. tapi sekarang agak mengganggu sikit.
pi mana2 semua orang tanya, aina, kena jentik tak?
Ya Allah, kan paper tu tulis sorang je kena jentik. dah ana sihat walafiat tak kena la tue.
aduyai. pening pala dengan situasi ni.
huhu.
sekolah tu bukan kejam sangat pun. pelajar dia pun bukan jahat sangat pun. tak payah la nak besar2kan.
pelajar jugak yang akan pening. ==

moga pakcik tenang di sana. insya-Allah.

assalam.
tadi, baru dapat mesej dari kawan2.
ayah kawan saya, telah kembali ke rahmatullah.
semoga beliau tenang disana dan tergolong dalam golongan orang beriman.
insya-Allah.
kepada Muhammad Azfar Ibrahim dan saudara2 nya,
semoga bersabar atas dugaan ini.
banyak2an sedekahkan Al-Fatihah.

p/s: sorry taktau maklumat lanjut. kredit habis, tak boleh tanya.

Al-Fatihah. rest in peace.

20110228

saya rasa.

hm. saya rasa, saya perlu tambahkan tempat untuk simpan hadiah.
and keychain.
and tempat letak segala bagai surat .
sebab, kotak pink tu dah sendat.
ahh, nak cari mana kotak comel2?
hmm, takpa2. senang je.

20110204

paling~

assalam.

tahun 2011 adalah tahun PALING banyak;

1 ) saya meniru
2 ) saya tak tidur dalam kelas
3 ) saya menangis
4 ) masalah
5 ) kutuk orang
6 ) buat hawaq
7 ) topup handphone
8 ) perabeh duit
9 ) saya tension
10 ) saya sakit

0ke. yang tu je kut. hmm~

20110101

new year, new visi0n, new life (((: yihhaa!!

assalam.
selamat tahun baru ((:
heh. dah 16 tahun dah?
dah kena panggil upper form dah?
urm,
dah kena belajar add math and so on dah??
OMG, cepat eyh masa berlalu.
bekalan ibadah pun tak cukup lagi..
erm, untuk apa? untuk simpanan di akhirat lar.
tahun baru ni,
saya ada azam yang maybe tak berapa tinggi macam tahun 2010 ((:

1 ) saya nak belajar sungguh2 untuk spm yang akan datang 2012 (((:
2 ) saya nak hargai kawan yang hargai saya (((:
3 ) saya nak gembirakan hati ibu bapa abang kakak saya (((:
4 ) saya nak jaga kamera + ipod touch saya leklok (((:
5 ) saya tak nak boros (((:
6 ) saya nak tambahkan bekalan ibadah dalam diri saya (((:
7 ) saya nak jadi rajin dan baik (((: [b0leh kah ini?]
8 ) saya nak jadi anak yang berguna. lalalala~
9 ) saya nak sentiasa buat 0rang tersenyum dan menjaga hati mereka (((:
lastly;
10 ) saya nak jadi diri saya sendiri.
hee!

sekian. haa~