THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20110225

kenangan ((:

assalam.
ehehe,
bila nanti saya pi sbpikp, mesti punya lah rindu sekolah kayangan agama sik.
(acehh, nama, tak boleh belah)
ahaks, ingat sikit ka kenangan kat situ?
haha, nakal ana, baik ana, kelolo ana, semua mula kat sekolah tu tau~
selama 3 tahun lebih dok sekolah tu,
macam2 gila saya dapat.


ahaks, ni la bantai merah tempat saya suka teriakk~
siapa bagi? haha, dia orang kayaa~



cawan comel daripada nurin (:
hadiah hari jadi (:



jam g.l.h kasi. (:
haha, mahai kut. sebab saya selalu beli jam 10 ringgit je, tak pernah ke atas =.=



dari sapa entah semua ni~ hat merah tu, curik kat koop jea.
nombor telefon? saja di blurr kan. teehee~
(((:



nak kitar semula ker? zzz. dak, simpan. ((:



penuh kut sebekas~ hehe.



bestfriend saya bagi~ ((:
-ceklat-



raya 2010 (:

-in memory, smkas, 2008 till early 2011-


0 kata kamu: