THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20110713

Mac Smkas

assalamualaikum and hello peeps (:


the story begin ;

13 Julai 2011
berpijaklah saya semula ke bumi smkas.
oo. TERUJA sat ^^
lama kot tak datang.
dari bulan tiga lagi.
ermm.
boleh tolong kira sat tak berapa bulan??
5 bulan kot =.=
lama jugak noh dok study kat ikups.
tak sedaq pun dah bulan 7.
huu~ ut2 tak lama lagi.
huhu ):

er. ok, bukak cerita pasal mac.
em. pagi tadi, saya bangun teramatlah awal. (:
dan mandi pun teramatlah awal ^^
dan bersiap pun teramatlah awal.
em. senang cerita buat semua perkara pun teramatlah awal ^^
then pukul 7.15 pagi bertolak lah sebuah kereta merc benz dari taman resak ke agama sik yang terchenta (:
rasa perjalanan tersangatlah lama. dan tersangatah jauh macam nak pi uk je.
ok, hiperbola sedikit disitu -.-
sampai sekolah tepat pukul 8.30 pagi.
menepati waktu kan?
masa masuk sekolah tu, saya and syafi sumpah la ketaq tak ingat kan (:
hehe. orang first jumpa,
emm. amek dengan pait serta zaisan kot. ^^
lepas tu bila berenti kereta je, semua pakat serbu syafi. takpa, geng dia (: hehe
then salam2 semua.
excited jea jumpa kawan2. (:
masuk dewan, pastu pi melewaq rata. masuk dewan semula then nampak adik tersayang dengan mata berayaq~
adui. touching nye lah budak ni (:
lepas tu dia ajak pi ambil hadiah ^^
ok, saya dapat pinky teddy bear dan diberi nama naday ^^
hak2.
masuk dewan then acara pun bermula.
lepas ucapan2 segala bagai, ada choral speaking. ^^
quite interesting la.
then penyampaian hadiah.
ramai jugak geng2 pandai lower form.
adek saya dapat TERBAIK BI tau. jangan main2. hehe. budak pandai tu ^^
sempat la sembang dengan semua sebelum kena panggil nama.
teruja jumpa raja, najihah zainal, gman, ummul and so on la ^^
lepas tu, tiba giliran ambil hadiah. saya pun pi la naik pentas. dengan blur nya. hehe.
turun pentas pi belakang. then, ustazah norshimah dengan terujanya memanggil " AINA !"
dan saya pun segera mendapatkan dia. o, dia peluk saya bagaikan peluk anaknya sendiri. sedikit terharu.
then ustazah kata, " ustazah rindu dekat aina. takde nak usik2 ustazah sangat lepas aina pindah. rindu dekat suara MERDU aina tu. dengan KENAKALAN aina tu"
oo. semakin terharu. then ustazah tarik kerusi suruh duduk. ustazah nak sembang.
happy dapat sembang dengan ustazah (:
then, tanya ustazah kalau saya melawat smkas, boleh tidur dekat asrama tak?
ustazah cakap " sebab Aina, ustazah uruskan semua tu. tidoq rumah ustazah pun takpa. mai la bila2 masa"
siot err, sumpah terharu kot.
huaa~ nak teriak dah tadi. haha.
then, pi salam semua cikgu dekat belakang. and tengok persembahan nasyid smkas.
habis acara.
time keluaq dewan,
terserempak dengan syazwan ^^
dok melawak dengan dia la nak hadiah hari jadi. dah janji nak bagi dulu.
mai2 takmau bagi. geram terok. tapi takpa laa kan.
tak kesah pun sebenaqnya.
then angkutla adek pi merata sekolah.
siap bawak dia pi naik form 4 lagi.
jumpa semua2, then pi kelas khaldun. borak sat dengan depa. wish bithday dekat ziqah.
then husaini panggil nak borak sat. sembang sakan la dengan posmen bertauliah ni dengan asyraf and syariqul ^^
hehe.
lepas tu otw nak turun bawah, kat kelas farabi, puak2 laki dok promote nama beta pulak dah. aduii. segan terok =.=
adek kata " ambui kak aina, pemesnya kak aina "
haha. muka tukaq kaler dah time tu.
then sampai bawah pi dekat mak. mak kata nak balik awal. so bergambaq la dengan adek and kawan2.
lepas tu bear call. kata nak jumpa sat.
ok, pi la jumpa SAT dekat belakang dewan. mak aii~ kelu lidah. blurr macam orang baru lepas tadika pun ada jugak. huhu.
lepas jumpa bear pi asrama then teman nurin FINGER PRINT and balik bersama .
balik tu singgah la guaq, haa. melantak sakan la buah derian, rambutan dan manggis.
Alhamdulillah, nasib baik la saya ni penggemar buah2an.
makan dengan bahagianya ^^
then pi pekena pasemboq haniffa. pergh, sedap terok ^^
terbaek la.
then hantaq la nurin dekat rumah nya. dan kemudian hantaq fitrah dan saya pun pulang ke rumah.

di pendekkan cerita, mac ni sumpah best (:
dapat jumpa semua kengkawan.
memang rindu terok kat depa.
harap dapat pi lagi (:
yang penting,
ehem2.
SAYA DAPAT BANYAK HADIAH ^^ yey (!)

some pixca (:

9 a's students (:


er. adek tak bagi boh gambaq ni.
apa saya kesah, saya nak jugag (: haha !


new2, me, adik nadh (:


nadh and ayiz ^^


jihah zainal with me ^^
err. jihah tarik tudung saya. tu tak jadi.
( tolong percaya sat )



hadiah yang saya dapat,
JENG jeng JENG (!)

ha, surah yassin, plak (ye ker?), sijil, envelope duit.


adik kasi hadiah hari jadi (:


hajar bagi (:


hadiah yang hajar bagi lepas dibuka balutan. magik tak?
( tolong layan soalan sewel ni sat )


novel, coklat, and keychain.
oh3, thank you very much to bff (:


hai! nama saya NADAY (:


saya pulak AYNAD (:
saya suka pejam mata sebab loker NADHIRAH AFIFAH ni gelap sangat ^^


maaf. gambar yang ditangkap tersangatlah sedikit. huhu ^^

p/s: HAPPY BIRTHDAY HAZIQAH. may Allah bless you and happy always like me (:
p/ss: esok pagi kena balik ikups =.= bosan gila.
p/sss: emm. adakah pelajar smkas memang pemurah sebab suka kasi hadiah. konpius sebentar ^^
p/ssss: tadi kawan call kata ada kursus BSMM esok. erk, awat tak bagitau minggu depan nuh. dan orang bersiap lama sikit -.-
p/sssss: kakak balik jumaat ni. yey (!)
p/ssssss: kalau boleh nak buat banyak lagi p/s ni. hehe (:

0 kata kamu: