THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20111008

post yang sangat pantas.

assalamualaikum.
jam menunjukkan pukul 3.45 petang dan saya akan balik ke asrama tak lama lagi.
outing memang best. tapi tak sebest cuti.
huhu.
smkas cuti lagi.
minggu depan pun depa cuti lagi.
ok, saya tak jealous langsung dengan depa.
-.-
minggu depan mak dengan abah pergi indon.
sampai 18 haribulan.
so, depa tak mai melawat, and saya pun tak outing.
jadi kita jumpa time raya haji lah yer.
lama bangat bhaii.
sabar je lah -.-
lagi satu,
17 oktober ni mula PAT.
tolong doakan kejayaan saya dapat yang terbaik.
dapat pointer tinggi2.
supaya dapat gembirakan hati mak dengan abah.
minta maaf kepada semua yang saya ada sakitkan hati ke terluka dekat mana2
sorry.
and, halalkan semua yang dipinjam ke, lupa nak bagi balik ke.
hehe.
ok, gonna go.
outta.

Ya Allah, tabahkan hati hamba-Mu ini melalui hari2 nya di Ikups. dan kurniakan kejayaan yang diredhai Engkau kepada hamba-Mu ini.
Amin Ya Rab

=DD

eh. lupa pulak.
tahniah kepada bekas sekolah saya, SMKAS
kerana dah jadi sekolah kluster.
hebat noh hampa, aku takdak macam2 dah berubah. -.-

4 kata kamu:

syam said...

aik agama sik jer ker...abis cmna dngan saina..skul kwn ang nie

ayna nurya said...

yala. tahniah jugak.
tengok la nama sekolah apa.
s. aina tu. berkat nama aku derr =DD

Anonymous said...

yer larr 2...deret nak nma jgak

ayna nurya said...

biaq biaq (: