THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20120120

new dorm-mate, class-mate and all new xD


" Sesungguhnya, bersama kesusahan itu, wujud kesenangan. Dan sesungguhnya, bersama kesusahan itu, wujud kesenangan. "

[ Al-Insyirah 94:5-6 ]


Assalamualaikum WBT :)


ohoi, cuti lama bhaii.

9 hari. Lama lah tu kan ?

dengar khabar, SMKAS cuti sampai 24 Jan ja.

so, kalau berkesempatan, boleh lah melawat depa xD

tidoq sehari kat sana ka.

itu pun, jika diizinkan Allah.

okeylah, cerita pasal alam Form 5

awal2 lagi nih, rasa tak la tensyen mana.

sebab, kelas saya, kerja cikgu tak masuk jaa.

kalau masuk pun, kerja sekolah dapat sikit ja.

biasalah, baru permulaan xD

tapi, perubahan tahun ni, agak besar jugak lah.

ye laa, dapat kelas 5 Imtiaz. yang dulunya, menjadi tempat penyimpanan barang xD

so, banyak la kena decorate balik.

then, cikgu2 pun, cikgu2 yang baru, yang tak pernah mengajar 4 Ihsan dulu.

so, rasa janggal lah.

tapi, sekarang dah okey kot.

dorm pun, dapat kat rumah Ali.

tapi, still la diri ni rumah Othman, just rumah Othman tak cukup nak tampung kitorang.

first2 tu, rasa janggal gila bhai duduk kat rumah Ali.

tapi, sekarang dah makin okeyy la.

so, tahun ni, dapat dorm-mate and class-mate yang baru. ex-4 Ihsan yang dulu pun, ada 6 orang ja yang setia dengan saya; Aiza, Farhan, Irfan, Hamdi, Adam, Rafiq.

so, memang janggal lah kan, masuk dengan ahli2 kelas lain.

macam dulu2 time first time masuk kelas 4 IK. HAHA.

tapi, sekarang, dah rasa more better lah.

and guess what ?

saya dapat jadi penolong ketua kelas xD

boleh bayang dakk ?

sumpah kelas tu hancur kot.

HAHA.

and, yang tak tahan nuhh, naib presiden BSMM pun saya jadi jugak.

siapa yang sokong pun saya taktau la.

lawak kot >.<

tapi, insya-Allah, amanah ni akan saya pegang lah dengan betul.

mudah-mudahan Allah permudahkan xD

dan syukurlah, dapat ketua yang berwawasan macam Farhan and Zubair.

even, Farhan tu senyap, tapi, buat lah kerja dari saya kann ? HAHA

Zubair? tak payah kata laa. lagi lah rajin budak tu. memang saya tak payah buat kerja kot bila bekerjasama dengan dia. HAHA.

nak cerita apa lagi yaa ?

Ha, dah jadi senior ni, mesti dapat adik2 baru kan.

Form 1 tahun ni memang semua gempak2 lah.

time hari penutupan MSR Tingkatan 1, depa buat persembahan yang sangat AWESOME !

even, adik2 rumah Othman buat simple ja, tapi asalkan depa SEMUA berani buat persembahan atas pentas depan semua budak IKUPS !

yang best, adik2 rumah Othman putera buat persembahan something like video klip Lelaki Seperti Aku. and budak yang pakai jaket Malaysia tu sangat cool ! ( sampai sekarang taktau nama dia. huwaa xD )

tu je kot, cerita MSR depa.

lagi cerita apa lagi erk ?

takde dah kot.


so, ni la dorm-mate baru saya, gabungan rumah Ali dan Othman ;

Ali: Sara, Ani, Shiro, Nisa

Othman: Aiza, Shida, Effah, Chaer, Pikah, Aiz. ( nasib Chaer setia dengan saya xD )


ni pulak class-mate untuk tahun ni, depa semua pandai2 meyhh.

mampuihh laa ><

boys; Hamdi, Rafiq, Amin, Farizuan, Farhan, Adam, Hazim, Ilham, Nabil Sukri, Nabil Bazli, Al-Amien, Irfan, Faisal.

girls; Widad, Mardziyah, Aqilah, Aiza, Aiz, Nabilah, Farhah, Afiqah, Hanim, Farah, Salsabila, Husna Su'ad xD
buat pengetahuan hampa semua kann, saya rasa kelas 5 Imtiaz ni kelas kepimpinan kot.

sebab dalam kelas ni, ada 5 orang pengawas sekolah, 5 orang pengawas puspa, 5 orang BADAR 4 orang PRS, 1 orang ketua kelas, dan 1 orang penolong ketua kelas.

jumlah kami semua ada 25 orang. yang takde jawatan 4 orang ja. itupun, 4 orang tu rasanya depa presiden untuk badan beruniform kot. xD

see, kat sini senang dapat jawatan kot. tapi, yang penting, kena la jalankan amanah tu.

nanti kat akhirat sana Allah tanya naa. xD


okeyy, nanti update lain.

perut dah berbunyi.

maknanya, dah lapiaq GILAA !

assalam xD


p/s: doakan aku dapat melawat SMKAS nahh. sekian.

8 kata kamu:

Atiqah said...

weyh... tgin gak nk p tgok skola ag...n tgin nk tgok gaya ag jdi pnolg cmna..hehehe..... ~_^

ayna nurya said...

HAHA, mai la. sekolah aku sentiasa megalu2kan kedatangan pelajar luar mai melawat sekolah kami xD
aku jadi penolong lawak nak mampuih bhaii. jangan dok kata apa la xD

syarfa fiqa said...

hahaha.. wow.. mabruk alaik.. a great leader come from the great attitude and BERTANGGUNGJAWAB.... ALL DA BEST =)

ayna nurya said...

haha. great la sangat xD
anyways thanks !
doakan aina dapat pegang amanah :)
walaupun takla besar sangat amanah nih kan. >.<

syarfa fiqa said...

insya-ALLAH =)

deana said...

nanti klu mai jngn lpa jmpa aq....

Anonymous said...

hebat jgk kwn sowng nie....
ahsanti cbb dpt jwtn tggi cm2....
markah koko 2-syaz

ayna nurya said...

deana- HAHA, insya-Allah. kalau boleh pi xD

syaz- tinggi la sangat ann. anyways TENKIU !