THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20120529

nickname


" Wahai orang-orang yang beriman ! Mohonlah pertolongan ( kepada Allah ) dengan sabar dan salat. Sungguh, Allah beserta orang-orang yang sabar "
[ 153 : 2 ]

Assalamualaikum WBT :DD

sebelum saya memulakan tugas sebagai seorang pelajar, iaitu mengulangkaji pelajaran, dan meninggalkan musim cuti rehat saya, teringin nak post pasal something.

nickname.
okey, 
My name is Nur Aina Izzati binti Zakariah.
you can called me Aina.
special case to girls, you can call me Ayiz.
macam mana boleh keluar nama Ayiz ?
actually, eja dia macam ni; A.I.Z shortform for Aina Izzati Zakariah.
untuk memudahkan penulisan, eja la ayiz.
so, tak tertanya dah kan ?

apehal la minah ni tetiba cakap pasal nickname dia.
bajet gila minah ni.

okey, kisah sebenar.
saya tak suka lelaki panggil saya ayiz.
sebab, nampak depa comel bila panggil Ayiz.
okey, series tak tipu.
kecomelan namaku mempengaruhi kecomelan depa XD
dakla, nampak depa jambu bila panggil Ayiz.
tak suka jugak bila sebelum2 ni just bahasakan 'akuhang' tiba2 jadi feminin panggil 'aina____'
____ sila isi dengan nama mana2 lelaki.
kalau yang dah terbiasa tu, itsokaylahkan.
sebab dari awal memang dah guna nama.
tapi, ni macam demam la pulak bila tiba2 guna nama untuk membahasakan diri.
memang la bagus, panggil nama, tapi. terlalu feminin.
sampai menyebabkan orang kata kita ni sweet.
sweet ?
okey sweet.
tapi takpa, saya maafkan kepada mereka yang tidak mengetahui.
Ayiz ni pun, 2 orang je lelaki yang panggil guna nama tu.
okay tetap maafkan depa sebab depa dah terbiasa.
tapi kepada sesiapa lelaki yang tak terbiasa,
please.
called me Aina.

anyways, panggil jelah apa2pun.
tetap saya akan kalih pi mengorat hampa.
okey tipu.
sebenarnya kan..
tak kisah sangat pun nak panggil apa pun.
just.
tak selesa.
sebab orang lain tengok pelik.
thats all.

itu hanya luahan hati.
kalau nak panggil ayiz pun takpa.
supaya kecomelan anda terserlah.

p/s: terimakasih kepada nama ayiz kerana menambahkan kecomelan lelaki2 diluar sana.

sekian :DD

4 kata kamu:

syarfa fiqa said...

hahahaha.... saya tak nak menambahkan kecomelan saya dengan memanggil aina izzati 'ayiz'... saya dah cukup comeiy.. hehehe (perasan sikit)

ayna nurya said...

pehlissss lahhh :DDD
tolong ambilkan baldi sattt XD

syarfa fiqa said...

yela, nah amik.. silakan

ayna nurya said...

tedia, pasrah gilaa XD