THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130706

Serious talk : I love my housemates .


" Mulut kata faham , akal kata tidak . "


Aku sebilik dengan Syahirah .
Dia poyo , dia baik .
Dia punca internet , printer aku .

Syak dan Farhana duduk sebelah bilik aku .
Syak baik gila dengan Syahirah .
Diorang suka study sekali .
Farhana pulak , pendiam sahaja .
Melayan kerenah gila-II kami .

Mash dan Amylia duduk sebelahh bilik Syak dan Farhana . 
Berhadapan dengan bilik aku .
Mash suka pasang lagu Rock Metal .
Sumpah muka alim , pasang lagu Rock Metal .
Aku tak nampak kesinambungannya di situ .
Tapi , yeah , dia sangat baik . Dan bertanggungjawab .
Amylia pulak , dia agak pemalu .
Heh , bagi aku la kann .

Una dan Mahirah duduk sebelahh bilik Mash dan Amylia .
Mahirah dia comel .
Chubby girl yang comel .
Serious talk , dia comel .
Dan pandai .
Dan selalu kecek Nogori .
Una pulak , dia sekelas dengan aku .
Orang kata dia kembar aku .
Yaa , bila tengok balik mata kami sama , hidung kami sama .
Senyuman pun , boleh tahan sama .
Dia sangat baik .
Dann . Rajin . Pandai takpayah bagitau la .
Dia budak TKC .
Kadang-II macam tak percaya pulak aku kawan dengan budak TKC .
Heh , serious rasa rendah diri .
Tapi aku tengok dia terima diri aku seadanya .
Moga dia ikhlas .

Yeah , this is a serious talk .
I love them very much .
Walau baru kenal , kami tetap kamceng .
Taktahulah perasaan aku bila kami berpisah .
Taktahu jugak perasaan mereka sekiranya aku pergi .
Moga ukhwah kami berkekalan .
Kerana-Nya .
InshaAllah .

R1 302 .
Awesome Teenagers :)

Till then .

0 kata kamu: