THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20140904

Berhabuk dan karya


" Jaga hubungan kita dengan Allah , Allah jaga huubungan kita dengan manusia . "

Haiii semua !
Like hai semuaa ! Kah . Ada lagi ke yang baca blog nii ? Hahaha . Syiok sendiri .
Hari tu ada gak org bising-II aku tak update blog lama dah .
Sebenarnya takde la sibuk mana , tapi malas kemain . 
Internet pun bukannya ada selalu .
Maklumlah kat Malaysia . 
Bajet dekat Mesir , rumah ada WiFi setiap hari pun aku nak update blog ?
Tak jugak kann .
Nak tak nak je actually .
Tapi bila usha balik , peh betullah memang lama betul tak update blog . Hahaha
Like seriously , 2014 ni ada 7 post je termasuk yang ni . 
Itu pun dah bulan 9 baru nak masuk 7 .
Before this , every year memang average 100 post/year . Ni lagi 3 bulan nak habis 2014 pun angka sa tak habis-habis lagi .
So funneh beb .

Btw , aku ada buat satu projek ni . Projek sangat kann ? Hahaha .
Cakap nak class je . Projek diri sendiri .
Tengah usahakan buat satu cerpen in conjunction of jengjengjeng . Biarlah rahsia . Hehehe .
15 September ni aku release dekat blog ni inshaaAllah .
Kalau takde apa-II hal , ada dua part . 
Part 1 nak siap dah .
Part 2 sikit je .
So , jangan lupa visit blog aku ni okay 15 September ni .

Actually , kalau jadi , ( doa la bagi jadi ) cerpen ni akan jadi karya ketiga aku .
Karya pertama dah ada org curi . Karya kedua takde softcopy . So karya ketiga aku ni aku nak simpan betul-II . Tapi cerita kali ni memang agak slow sebab soal hati . Kah .
Before this pun banyak je aku nak tulis novel la , tapi berhabuk jugak . Idea tak banyak .
Apa lagi eh nak cerita ? 
Rasa dah takde . Hahaha .
Nanti apa-II aku update lagi :*

Ceh kelaut je aku ni kalau kata nak update dlm blog . 
Btw , assalamualaikum semua . 
Have a nice dayyy !

Aku ada lagi sebulan dekat tanah air ni . Menangis sikit T.T
Kbyeeee


0 kata kamu: