THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20110101

tahun baru yang cool ((((((((((((((((((((:

ergh.
melalui hari2 yang beremosi~

1) kakak nak balik indonesia dah ):
2) sekolah nak bukak dah.
3) mendapat makian atas apa yang terbaik telah saya lakukan.
(kepada yang berkenaan, aku buat semua ni, bukan aku tak minta pendapat. aku dah minta semua pendapat kawan2 baik aku. orang berpengalaman. aku bukan bodoh! tak tahu agama semua ni. tapi, aku nak selamatkan hati kita~so jangan maki caci aku sebagainya. hang tak tau hujung pangkal.)
4) kena tinggalkan mak abah and kembali ke asrama ):

p/s: sorry, dalam post ni, terpaksa guna kata ganti aku. emosi saya terganggu ))):

p/ss: tajuk cover line ((:

thanks to;
atikah, nurin, wani, haiza, afiy, bestfriend, bear, and en. farysa qifa.
kalian banyak memberikan semangat (((:

0 kata kamu: