THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20110130

yea. saya ponteng (((:

dabush.
jatuh terduduk. bangun balik~

iklan semata-mata.

assalam.
heh3. hari jumaat lepas, pergi kl.
travel quite interesting, awat?
sebab, first, saya naik aeroplane *jakun*
then, saya naik bas *jakun lagi*
lepas tu naik kereta api. * terlebih jakun*
lastly naik van. *kurang kejakunan disini*
uih, sekali pergi jea dapat naik 4 kenderaan.
then, ana cakap kat mama,
jom kita naik kapal + motor pulak. cukup semua transport.
lalala~
kat rumah along, punya la bebai sebab mak tak kasi bawak laptop. dah tak boleh tanya khabar dia. lalala~ siapa dia? sekali lagi, saya bikin gempak. haa~
ok. habis cerita itu.
hari sabtu, ana pergi kenduri kawan mak ana.
sumpah~ high class gilos.
" mak, kenduri adek pun nak buat lagu tu jugak!! "
*gatai~~*
haha. apa taknya, buat kat rumah, tapi bajet macam buat kat hotel.
lawa gila khemah dia. makanan pun pergh.
anak dia pun hensem~ opss. lari tajuk.
tak boleh2. nanti ada orang bebai. lalala~
syok kot pi kenduri tue. rasa macam nak kata
' saya orang kaya, rompaklah saya '
(ayat afdlin shauqi dalam cerita los & faun)
*bajet macam kenduri family ana pulak*
haha. malam tu, naik bas balik kedah.
cadang nak balik smkas terus kalau sampai changlun pukul 4 pagi.
tapi, sampai changlun pun pukul 7, lajak pi petang ni lah.
haha. so, saya ponteng sehari.
patah tulang keriuk duduk dalam bas 7 jam.
* bajet macam kl dengan kedah jauh gila *
hish.

clap3* sepuluh markah untuk saya sebab berani! heh3.
ok, petang ni saya datang sekolah balik. ramai nuh yang merindu..
haha. ada ka? entah. tak da kot.
bestfriend, jom balik sekolah. jangan buat nakai lagi. heh3 ((:

p/s: dah genap setahun abang afif asyraf kembali ke rahmatullah. Al- Fatihah.
rest in peace (:

0 kata kamu: