THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20110316

birthday girl ^^

assalam.
hye peeps.
hehe. nothing to write ^^ no ideas lately ==
okla, hari ni, 16 mac 2011, kawan rapat saya di skbbs, norhaiza natasha mokhtar ni, genaplah dia tua 3 bulan 5 hari dari saya^^ hehe. wep, sorry pukui 3 pagi wish birthday kat hang, mesti hang sumpah seranah aku ann sebab mengganggu mimpi indah hang ^^ hehe.
anyways, all the best in your life.
forget me not and semoga sentiasa berada dalam lindungan dan kasih sayang Allah, insya-Allah.
ada masa, kita jumpa la noh. ^^ rindu banget dowh.
rajin2 kan kaki anda datang ke taman resak ni.
tempat hang takda sesiapa. tempat aku ramai, so untung lagi hang mai rumah aku. hehe. ^^

birthday girl;

(ehem, sorry, dia ni gila kamera sikit. so dia tangkap sendiri la gmbaq dia. haha)


ok, tu je nak tulih. sorry, blog saya semakin membosankan kerana saya pun semakin membosankan. tehee~

2 kata kamu:

nadhiranazri said...

eh birthday dy sama ngan saye ! 16 Mac.. hehe btw hepi birthday to ur fren.. :)

ayna nurya said...

nadhira- bday to you too (: ucpn copy paste kwn sy pnye la ekk. pi baca. hehe. ^^ may Allah bless you and hve good day. (: