THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20110312

thanks birthday boy (:

assalam and hello peeps (:

ehem3. saya disini, nak ucaplah selamat menjadi tua kepada skandal besar-besaran saya ni;
encik mohammad afiq hafiy mohammad taufiq (:

hey budak besaq (sebab dia panggil saya budak kecik )~
selamat hari tua.
moga sentiasa menjadi seorang yang pemurah untuk belanja saya!
smart always kat MARESMART yang dah smart tue.
balik changlun ajaq aku addmath noh. tehee~
happy always dengan pilihan hati -yang pasti bukan aku-
terima kasih selalu melayan kerenah kaanak2kan saya. (anda memang dah boleh jadi bapak. hahaha)
lastly, semoga sentiasa berada dalam lindungan Allah and kasih sayang Allah. Aminn (:

birthday boy yang tak berapa nak hensem ^^


huish. awat tetiba cakap pasai dia nih?
haha, angau ka? takdak maknanya~~
mai nak cerita,
tadi pukul berapa entah, 5 kut, dia call.
muka gaban ar terkejut, dia ni demam kepialu pa nak tefon ana?
angkat2 " wey, kat mana, rumah ka? mai rumah aku. ada kek. ajak ah tikah sekali "
ouh. oke. mesej tikah then bersiap. tiba2 tikah kata tak boleh pi.
argh. sedikit terkilan di situ. cakap kat afi takmau pi sebab segan.
dia pujuk punya pujuk. last2 mai gak la kan.
pi2, ada geng dia. takpa, semua dah kenai dah. makan kek semua. then cakap kat dia, "hang paksa aku mai nak bagi aku makan ni je, kot2 la nak kasi hadiah ka" dia pun mencebikkan mulut dia~ ^^ meluat tengok dia buat lagutu~~ then mak call cakap makda mai dah. so nak chow la.
dia kata, " nuh, pi salam dengan mak aku"
mak oi, segan kut. lalala~ last2 pi jugak.
haha. mak dia kata mai la lagi.
"tak de masa aku. (jawab dalam hati jela)" haha
then dia pi jerit, " mak, aina nak bawak balik kek "
hek ele dia ni. memalukan ana pulak. mak dia kasi, then dia belah sesuku kek tu bagi kat ana.
mak kau, banyak kut. huhu~
bawak balik rumah mak tanya
" besday hang ka besday afi? "
ana jawab, " tatau2, huhu "
anyways, thanks la birthday boy. saya suka kek coklat yang ada coklat rice yang sangat banyak! ahah.
tu je kot nak cerita.

hb (: and thanks a lot!

p/s: afi, nak tanya, awat fakhrul kuruih sangat??? manjadi tanda tanya di situ~ ^^

0 kata kamu: