THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20121028

dormie and housie .


" Dan setiap umat mempunyai ajal ( batas waktu ). Apabila ajalnya tiba. mereka tidak dapat meminta penundaan atau percepatan sesaat pun "

[ 34:7 ]

Assalamualaikum WBT .
ketagih nak update blog .
macam hari esok dah takde je bagi aku . HEHE .
anyways , kali ni nak cerita pasal dormie and housie .
even , aku punya rumah adalah rumah Othman known as hijau .
tapi tempat berlindung aku kat rumah Ali .
kenapa ?
sampai sekarang masih taktahu punca , tapi yang aku tahu ikatan ukhwah aku dengan ahli dorm P2A2 also known as PPAA sangat erat .
walaupun depa rumah Ali dan aku rumah Othman .
anyways , walaupun aku dok kat rumah Ali , kasihsayang aku kat rumah Othman tetap kuat .
eceyh .

so here there are , some pictures of Othmanian :')
 


formfive girls of Othman house .

 picnic with Aiza's family .
ayah dan ibu kami semua XD

dalam penjara XD

curik-II keluar :)

  
 boys and girls of Othman house .
7 members missing )':

ni pulak gambaq ahli dorm :)


 
Pqa , Eyza , Ani, Ayiz , Chaer, Nisya, Iffah, Sara.
Shiro and Shida . 

  
 us :)

  
bajet betulkan tudung XD

 entah apa-II :)

  
moving forward :)
towards glory .
straight As insya-Allah .

Othmanian and PPAA 
in mind :')



2 kata kamu:

peaceinukhwah_semu@ said...

nice! lagi 8 hari... so.. all the best!

ayna nurya said...

haha , thanks :)