THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20121028

es pi em



Assalamualaikum WBT .
 okey semua , ni adalah post terakhir aku sebelum berperang dalam medan jihad XD
apa-II pun , aku minta maaf kat semua atas semua salah laku , perkataan dan blablabla oleh aku .
tolong doakan aku dapat yang terbaik untuk 11 subjek aku tuh :)
insha-Allah , straight A .

" Ya Allah , semoga Engkau kuatkan ingatan hamba-Mu ini , permudahkan untuk hamba-Mu ini memahami apa yang dipelajari , jauhkan hamba dari kecuaian dan kuatkan semangat hamba . Semoga Engkau permudahkan urusan hamba untuk memperoleh 11A ."
Amin Ya Rab .

4 kata kamu:

Anonymous said...

generic tramadol tramadol online purchase - buy cheap tramadol

Anonymous said...

buy cytotec online cheap - cytotec purchase online - purchase cytotec no prescription overnight shipping

Anonymous said...

buy ambien online legally purchase ambien online overnight - buy ambien brand name

Anonymous said...

can i buy ambien online legally buy ambien online no rx - buy ambien online overnight