THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130108

age .



" Tidak beriman seseorang kamu sehingga aku lebih dikasihi oleh kamu berbanding dengan anak-II , kedua ibu bapa dan manusia yang lainnya "
[ Sabda Baginda SAW ]

Assalamualaikum WBT .

today I had a dinner with my mother and her friends .
five of my mother's friends asking me .
" Anak Ti TINGKATAN berapa ? Kenapa tak pergi sekolah ? "
for the first time I heard that question , aku tersedak --'
so , my mother answered " dia dah habis SPM . "
muka depa blurr tengah pikiaq budak lepasan SPM umur berapa .
so I said " eighteen "
semua bulat mata tanda tak percaya .
 so , one of them , i dont know her name said to me 
" auntie ingat umur tigabelas . "
waktu tu aku berdua dengan auntie tu , tiba-II sorang auntie lain tanya auntie to 
" Is this your child ? "
dia jawab " I hope so , but no "
Oh ! sungguh apalah nasib .
then aku cakap lah 
" Maybe sebab rendah kot sebab tu taknampak macam eighteen "
that auntie answered ,
 " No lahhh . Your face make you look really young and blablablablabla"

for the first time in my life , people said my face looks young dan bukan faktor kerendahan aku yang menampakkan aku muda .
thanks auntie . i appreciate that .

sebenarnya , aku bukanlah bangga orang kata aku muda .
sebaliknya aku risau akan masa depan aku .
universiti , interviu , kerja , kahwin .
someone said :
" being young is not a very good thing..u'll be mistaken for immature sis "
ohh apalah nasib .

btw , semua yang Allah rancangkan indah sebenarnya .
dont forget that okey :D

3 kata kamu:

Atikah Safirah said...

kahkahkah XD

ayna nurya said...

Cis !

syarfa fiqa said...

auntie, saya ada spek mata lebih.. nak pinjam? :-P