THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130611

Day 30 : A picture of yourself this day and 3 good things that happened since you started the challenge


" Cubalah bersangka baik terhadap orang lain , walau ianya susah . "

Finally .

Day 30 : A picture of yourself this day and 3 good things that happened since you started the challenge .

Aku rasa , aku takdapat nak habiskan challenge ni dgn sempurna .
Sebabnyaa .
Aku cadang , aku nak tangkap gambar dengan semua schoolmate sekolah aku dulu yang belajar di PALAM .
Tapi semua sibuk ):

TAPIII TAKPE .
Housemate aku dah ceriakannn aku dengan telatah diorang .
So ni gambar diorang :)
 
Amylia , Ayiz , Una , Mesh , Syahirah , Syak , Mirza .
One missing , Farhana :)
Walau baru kenal beberapa hari , tapi kami kamceng XD Yeahh !
I love themm .


3 good things that happened since you started the challenge ?

1 . He called me two times :)
2 . I pursue my studied in PALAM .
3 . I know exactly who is my friend , and who is my Sahabat .

Maaf .
Aku sangat emosional hari ini .
>.<
Aku taktahu pasal apa .
Aku cuba bersangka baik sepanjang hari .
Dan aku terus mencuba .
Aku malas nak bersangka buruk dengan kawan-II aku sendiri .
Aku malas .
Dan biarkan sahaja aku memendam .

Till then . 

0 kata kamu: