THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130611

Happy Bornday Myself :D


" Makin meningkat umur , makin hampir kematian . Bersedialah menghadapi saat itu . "



Ohaiyo gazaimas !
Alhamdulillah , Allah izinkan aku menghirup udara pada 11 Jun 2013 .
Alhamdulillah , kini aku sudah menginjak usia 18 tahun .
Alhamdulillah , aku dah boleh kahwin , aku dah semakin berumur .
Alhamdulillah , Ya Allah atas rezeki hari ini .

Apa yang best ?
Semuanya sama sahaja .
Mungkin lebih banyak yang kurang , atau mungkin sebenarnya , ada yang lebih yang tidak aku sedari .
Yeah , tahun ni kali kedua aku sambut hari kelahiran aku bukan dirumahku sendiri .
Semalam aku buat-II tidur awal , actually semalam aku cengeng >.<
Menangis , menangisi dosa-II lalu kuu .
Org first yang call aku , tak lain tak bukan .
Parents aku sendiri ;')
Ya Allah rindunyaa merekaa .
Lepas tu , Auni dan Wada Palamian . Lepas tu Din , lepas tu AA .
K lepas tu aku tidoq sebab mengantuk sangat >.<
Hari ni aku ada kelas pagi (':
Hee .
K apa lagi ?

Yang mesej aku pun ramai , mungkin tak ramai mana .
Tapi aku bersyukur , masih ada yang ingat (':

Timeline FB pun dipenuhi post teman-II FB .
Mungkin tak kenal , mungkin kenal .
Dan mungkin hanya disebabkan reminder je diorang ingat birthday aku .
Tapi takpe , diorang masih rajin menaip ucapan selamat hari lahir dekat aku .

Tadi waktu kelas ELC , Madam suruh perkenalkan diri (':
Bagitau nama , tempat tinggal , hobi , kelemahan dan kekuatan .

Haha .

Aku pun semangat je pergi depan , perkenalkan diri .

" My name is Nur Aina Izzati binti Zakariah . You can called me AIZ . Or AYIZ the modern ones . I live in Changlun , Kedah Darul Aman , near the border of Thailand .
I love to hang out with my friends , watching cinema together .
I am good at handling first aid as I'm the vice president of BSMM last year .
My weakness is I can't pronoun an alphabet R properly .
* SEMUA GELAKKK . *>.<
Lepas tu .
Sesuka hati je aku menambah .

" I WAS BORN ON 11 JUNE 1995 . "
Haha , perempuan semua gelak .
Lelaki semua fikir hari ni tarikh apa .
" Eh hari ni laaa . " 
Kata seorang groupmate .
Tetibaa .
" Happy birthday to youuu . "
K depa nyanyi lagu .
Terharu (':
First time seumur hidup budak lelaki groupmate menyanyi sekali .
Mungkin org kata aku pulun sikit , tapi biasa brooo .
Kita nak ceriakan keadaan , mmg wajib kena pulun sikit .

Hee .

K nanti aku cerita lain .
Sekarang ada kelas Math (':

Till then .

p/s : Ya Allah , serius ketua groupmate annoying gila >.< Tapi sabar sajalah labu .
Mulut mcm longkang walau muka macam suci .
Cehhh .
Dia baca mampuih aku . Kbai .

Apa-II pun , selamat hari lahir diri sendiri .
Semoga menjadi muslimah yang baik , dan membawa orang lain ke arah kebaikan .
Insha-Allah .
Aamiin :)

0 kata kamu: