THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20111208

dalam otak :D



Ilmu merupakan harta anda yang kekal.
[ Hamka ]


Assalamualaikum :D
tadi, pergi Alor Setar, sebelum pergi ke tuisyen.
dan, saya jumpa orang bawak benda alah nih,
bukan bawak, tunggang xD

*google*
tudiaa, semart nak mampuihh xD

*google*

*google*
kaler dia yang tak tahan nuhh XD

sungguhlahh,
sekarang, dalam otak teringin gila-gila-gila-gila fixie ni.
walaupun fixie ni keluaq dah lama, tapi saya baru naknak. BIAQLAA. xD
(boleh bayang tak teringin yang macam mana)
ok, lantak la kalau hampa tak layan fixie tapi layan motosikal berkuasa tinggi yang saya pun taktau nama apa.
tapi, saya nak sangat fixie ni.
sebab, bapak aku mana bagi aku bawak motor, takut aku lari dari rumah bila aku putuih cinta ka, dapat keputusan yang entah hapehape ka. *apa punya mind lah kan. bapak penyayang xD* kalau basikal aku tak boleh lari jauh2. *ni mind tuan punya badan pulak. bhahaha xD*
smart oh fixie nih tambah2 yang kaler pink, hijau and orange!
memang mata saya akan membesar. terujaa tengok.
TAPI, abang tak bagi beli sebab dia kata mahal nak mampuihh. dia kata membazir.
dan abah bidas balik kata, better beli fixie kat adik daripada abang yang salur duit entah kemana-mana. lagi membazir. bhahaha. xD abah backing saya dowhh.
malangnya, abah kata, LEPAS SPM BARU BOLEH DAPAT FIXIE NI.
boleh bayang tak lama mana nak sampai lepas SPM?
dan kalau dapat 11A+ baru boleh dapat DSLR.
boleh bayang tak DSLR waktu tu dah mula nak kuno.
tapi, kalau dah kuno, kita mintak benda lain.
yang penting, buat masa sekarang, handphone yang uptodate masih tidak diperlukan xD

and the most important.
11A+!
tak mustahilkan?
so, jom capai!
usaha mesti lebih.
main mesti kurang.
tapi, aku main lebih.
cara aku. XD

sekian. wasalam!

3 kata kamu:

syarfa fiqa said...

11A+... tak mustahil buat aina izzati... strive for da glory aina.. =)

ayna nurya said...

haha, insya-Allah.
thanks Syarfa Fiqa!
pray for my success yaa!

syarfa fiqa said...

i'm always pray for your succes girl... =)