THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20111206

keputusan dah keluaqq weyy :DD



assalamualaikum orang kampung!
apa khabaqqq?
lama gila tak usha blog ni.
okeyy, semalam pun tak usha jugak walaupun dah balik,
sebab apa?
sebab dok bebai sediaa,
biasa la budak2, merajuk tak dapat aiskrimm~
tettt, jangan percaya!
okeyy laa, hari ni syiok terlebih sebab baru jumpa kawan2 skbbs!
ada reunion kaa?
dakk laa, kitorang tuisyen sekali :D
so, memang gempakk la,
kalau girls, ada maisarah, afni, me, nad, and our new friends, aufa and *taktanyanamadiasebabdiadokjauh*
kalau boys pulak, ada afiy, iqbal, sabil, nabil, ammar, nasrul and *takdannaktaunamamamatputihnidantakdannakngoratALAA*
and yang penting, cikgu dah masukkan keputusan saya dalam SAPS!
penat menunggu dan akhirnyaa!
dapat jugak slip ni,

*klik untuk membesar*
ok, perkara2 yang dapat memalukan dan membahayakan saya telah saya kaburkan :DD

yang penting, saya dapat pointer 3 keatas, *aficakaprendah,biaqpikathang,hangpandaitakpala*
3 pointer above ni pun dah cukup besaqq rahmat dahh wohh,
and, QS saya a+ oh, taktau la saya buat apa kat kertas QS tu, yang penting memang TAKBACA langsung bab yang masuk soalan SUBJEKTIF~
dan, apa yang saya sasarkan saya dapat for this year.
cuma, kena tumpu subjek sains dan math lebih BANYAK!
ok, saya dah boleh bercuti2 dengan senang-lenang tanpa susah hati.
kerja sekolah satu hape taksentuh lagi, nasib sikit je, and tuisyen kat NDC best sebab boleh jumpa kawan, hehehe.
and, saya dapat nombor 2000+ dalam ranking sbp over 9000, macam okeyy tak? entahlahh!

alhamdulillah Ya Allah atas rezeki yang Engkau berikan kepada ku dan jauhkan aku dari sifat2 yang mendapat kemurkaan-MU,
Aminn Ya Rabb!


p/s: happy birthday to Naufal Eiman, semoga sentiasa dalam lindungan dan kasih sayang Ilahi.
p/ss: encik hafiy banyak buat status sedih pasal *Death*
p/sss: Syazwani Asri masuk hospital sebab demam panas, keadaan sangat teruk, jom doa supaya dia cepat sembuh. insya-Allah.
lastly, takziah buat Apex atas kematian adiknya yang berumur 16 tahun.


2 kata kamu:

syarfa fiqa said...

haha.. walaupun disensorkan.. i know the result.. bhahaha.. =)

ayna nurya said...

oh MAII. haha, okelah kaan?