THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20111207

format!




" Turn toward Allah, O believers, every one of you, so that you may be successful "
[ An-Nur 24:31]


assalamualaikum :D
selamat pagi dunia kerana sekarang jam telah menunjukkan pukul 1.14 pagi *ketikasayamenulis*
format?
apakah itu?
format soalan SPM kah?
format jawapan SPM kah?
takk~
format blog saya lah.
apa beza nya?
semua sama ja?
memang pun, cuma, mulai post ini, saya akan mulakan awal blog saya dengan something yang bermanfaat. macam ayat diatas, ayat dari Al-Quran itu sendiri.
mungkin, nanti akan ada pepatah2 menarik yang diambil dari buku BM,
ayat2 yang boleh letak dalam karangan BM/BI yang diambil dari internet.
so, perkataan2 itu akan saya letak di awal2 post.
dan, tak semestinya, pepatah itu berkenaan dengan post yang saya akan tulis.
mungkin ada, mungkin tiada kaitannya.
jadi, diharap, dapat memberi manfaat kepada blogwalking sekalian :DD
sedikit pun takpa, asal dapat kan?
so, nak tulis itu jer :)

p/s: ini untuk perkongsian bersama, bukan bermakna saya pandai ke, alimm ke, hape ke.
saya sedang mencuba untuk mancari keredhaan-Nya.
sekian (:

0 kata kamu: