THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20120605

*senyummu seindah suria*


" Tarbiah itu bukan segala-galanya , tetapi , hendaklah segala-galanya dengan Tarbiah "
[ Hilal Asyraf ]

Assalamualaikum WBT .


okey , sebenarnya sangatlah tak bersemangat nak update blog ,
tapi okey saya gagahkan diri jugak .
about the outing , it was very awesome eventhough nurin ja yang setia bersama saya melayari aneka selama berjam-II lamanya .
i got 4 SCOOPS OF ICE-CREAMS , 3 COLOURFUL SCARFS,  and a BUDGET tutti frutti :DD
rasa macam takbanyak beli pun , tapi makan takpayah kata . awal-II lagi dah pi pekena kueteow goreng kat kedai berhampiran aneka tu .
the movie , The Snow White and the Huntsman just a so-II okey story la .
mungkin bagi saya , the ending of the story is boring HAHA . tapi takpa , perempuan tu cantik gila sampai takkisah hero dia takhensem pun takpa . :)
dalam pukul 7.00 malam , saya beredar ke Pizza Hut manakala Nurin pi dekat her baba :)
time jalan sensorang tu , saya lari pecut sebab takut kena ligan dengan hantu *okeytipu,sajanakbagifeelsikit*
saya lari pecut sebab takde kereta lagi waktu tu , jadi bolehlah bermain suka girang di atas jalan raya yang macam agak sibuk setiap hari .
with my parents , we had a dinner in Pizza Hut dan abah saya komplain macam-II gila samapi dapat macam-II benda baru dan oleh itu , perut saya sangat sengkak --'
akibat makan yang tidak terjaga , kerana makan banyak sangat ,
makanya , perut saya sangat memulas sekarang sampai terguling-II jatuh katil .
maybe esok korang kena jumpa aku dekat hospital kot .
*okeytipu,janganpercaya,macamteruksangat*

sebelum tu , tadi dekat tutti frutti saya gelak riang girang ketawa sebab tengok orang peraq nak ambik frozenyogurt tu termasuklah saya yang comel ni enn . semua muka macam ni ------> hang tengok aku , aku tengok hang , hang ambik la dulu , aku nak tengok hang ambik macam mana . OKEY , funny !  and , memang agak budget pun ambik , cukuplah sekadar merasa sebab duit tadi bawak ngam-II ja nasib abah topup sikit kalau tak tobat takdapat nak rasa tutti frutti tuh . HAHA .

thats all can I type cause I'm not in mood .
series taknak jalan lama macam tadi , boleh tercabut kaki . nasib tak pakai heels tidak esok korang tengok aku naik wheelchair . *hiperbolasikit*

sorry for those who messaged with me , aku reply tak reply ja message korang sebab tengah bertarung dengan kesakitan pemulasan usus-II aku . HAHA . 
 
kbai . Wassalam !


p/s : sorry takde gambar sebab takde kameraman/woman .
p/ss : Unlike , lelaki yang permainkan perempuan . Perempuan memang mudah dipermainkan , tapi takbolehkah korang usaha untuk tidak mempermainkan depa --' 
tak tuju kepada sesiapa , cukuplah siapa yang terasa . 
hanya pendapat diri , kerana diri tak pernah merasa , just kesian kat orang yang terkena.
mungkin pernah terkena . tapi aku jenis tak kisah dan bukan orang yang simpan dendam .
aku cuma akan doa depa dapat hidayah ja . HAHA , macam baik . okeybai .


4 kata kamu:

syarfa fiqa said...

terasa dengan pesanan tue... i'm sorry

ayna nurya said...

pesana pertama atau pesanan kedua ?

syarfa fiqa said...

yang kedua

ayna nurya said...

itsokay , tu bukan tuju kat fiq , seriesly :)