THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20121211

Finally .




Assalamualaikum WBT. 
 
even post ni macam lambat sikit .
tapi m lantak la . hewhewhew .
sebabnya , dah seminggu mak tak baiki my laptop and inipun saya merayu bagai supaya dapat guna my mom punya laptop .
so , post kali ni nak cakap .
finally .
i'm free for a while from any-disturbing-creatures .
saya bebas daripada " adik/aina/ayiz , sila tunduk baca buku . tolong jangan tengok tv/berblogging/berfacebooking/tidur dan sbg. exam nak dekat "
yeah . im free from that .
dan sekarang ,
saya sedang berusaha untuk mengkampui balik tidur-II yang terlepas .
dan movies-II yang daebak-II .
dan game yang saya tak sempat nak main .
ohmai . 
nikmatnyaa dunia .


BUT .

ACTUALLY TAK LA BEST SANGAT LEPAS HABIS SPM .
sebab saya rindu my buddies .
and all about my school .
tapi itu lumrah bukan .
berehat sekejap sebelum menghadapi cabaran yang lebih besar yang akan datang .
alam remaja .
PERH , serius bunyi agak menakutkan .
but , insya-Allah i'll survive.
with Allah wills .
 
 
and about the examination .
i think i could answer it as well .
tapi , keputusan siapa tahu kan ?
so , let's pray for my success .
will you ?
 
 
 
11A SPM .
insha-Allah .
 
:)
 

0 kata kamu: