THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130219

a secret post :)


" Never forget to thank people that entered your life in every possible way you can because it is hard to find awesome people in life. "

Assalamualaikum WBT :)

I can't sleep , so I stay .
my bad , tidur time petang --'
so , esok malam wajib tidur awal so that dapat tidur yang cukup balik :D
tak ada apa nak buat , jadi aku tolong someone yang suruh aku edit gambar dia .
but too bad , aku lupa nak tanya dia nak suruh aku tulis apa kat gambar tu --> Ayizphotography ke nama dia ? kalau tulis Ayizphotography bajet pulak . ye takk ? HIHI , jadi esok malam la aku tanya dia takpun kalau dia baca ni dia msg aku ke . *takde kerja dia nak msg aku sebab ni je . HAHA .
btw , aku pun taktau paseipa tajuk post ni macam tu . dah secret tulis kat sini pulak kann ? takjadi secret ah macam tu . HAHA .
aku tau post ni panjang , so akan buatkan hampa malaih baca . bila malaih baca , hampa takkan tau apa yang secretnyaa ! YEY . cerdik tidakk ?

first thing , aku tahu semua orang ada kawan . ye takk ? aiseh aku ni poyo je pulak . 
aku pun ada . HIHI . 
tu je aku nak cakap .
haha , syok sendiri pulak aku ni , lantak . ada orang kisahh ?
sebelum ni , aku selalu cerita pasal perempuan je , ye dakk ? kali ni meh aku koret sikit sejarah aku pasal lelaki . :)
kalau duduk Ikups , orang akan tahu kata aku ni meluat lelaki . HAHA , sebab apa ? sebab depa ni ego pelik . maka aku malas nak bergaul dengan lelaki macam tu . aku tahu depa nak jaga batas pergaulan and so on , tapi bila over sangat , benda tu jadi annoying . bukan salah depa , salah aku sangka buruk kat depa . HAHA my bad . tapi kalau duduk SMKAS , orang akan tau aku ni masuk dengan lelaki . masuk tu maksudnya boleh la sembang kencang dok buat lawak hambar dengan depa . sebab depa baik dulu dengan aku , jadi aku takpayah susah-II cakap hai kat depa macam kat Ikups ni nak jumpa lelaki kita yang kena cakap hai dulu . *taksemua , certain je laa XD 
jadi , aku takde ramai kawan lelaki kat Ikups nih . dalam 2 tahun ni , aku rasa aku boleh kira aku sembang dengan siapa . kalau dengan batch sendiri macam tu , senior dan junior apa lagi lah kann ? Dekat Ikups ni aku boleh buat lawak hambar aku dengan budak-II BSMM je . kalau dekat orang lain aku buat lawak hambar aku mesti kena tengok pelik even budak kelas aku sendiri . jadi sebab tu aku sayang budak BSMM lebih dari kelas aku . HAHA , sekurang-II nya depa terima aku ni macam mana . ye takk ? lelaki yang still contact aku pun budak-II BSMM je , yang lain haram tak kenal aku pun . aku tak wujud di dunia mereka . *acewah aku nih pujangga pulak dah . aku rasa macam duduk sekolah perempuan pun ada jugak kenkadang . HAHA , tapi bagus ah tu . aku takdapat nak sangkut kat siapa-II kat sekolah ni . YEY !
kalau kat smkas pulakk , HAHA . aku gelak je la bila ingat aku dekat smkas . batch aku berapa banyak kawan kamceng aku . tambah-II si Husaini tu . dengan si Syam and Din . Daim tak dilupakan serta Bebear. antara depa ni , Husaini la paling banyak berjasa dekat aku . dia la paling banyak tahu rahsia hidup mati aku . *atedia ayat haihh --' dia la tolong aku bagi ni , bagi tu . tapi balasan diaa , aku kena warnakan kerja seni dia :D nasib aku ni suka mewarna and better in that XD waktu form 1 , aku teringin nak berbaik dengan dia , tapi tak sekelas . bila masuk form 2 , jyeahhh ! aku sekelas dengan dia , dan aku ada job untuk dia . disebabkan dia lelaki yang aku paling percaya , aku selalu suruh dia usha admire aku . kadang-II kalau nak bagi surat ke apa , mesti aku bagi dia baca dulu supaya dia boleh komen over ke tidak . he helped me a lot in smkas and I thanked him for his good deeds . I knew the named of the guy that I admired from him . I knew the class and all about the guy that I admired from him . Tapi aku diam je tak kacau pun orang tu , sebab dia senior . Taklogik la seorang junior nak baik dengan senior , ye takk ?
I remember 95% things about he and me . ada jugak aku tak ingat , yela aku pun manusia jugak . 
tapi , dah form 2 aku nakal , aku pun mengorak langkah ke depann . *aiceh . waktu tu famous friendster , jadi aku cubala nasib bertegur sapa dengan dia . 4 kali aku tegur kat friendster dia takbalas , aku pun macam fed up jugak , tapi last-II kali ke lima dia balas . kalau dia tak balas jugak , ingat taknak kacau dah hidup dia lepas tu , yela siapa la aku ni kan . aduyai --' nak tahu tarikh tidakk bila dia balas ? HAHA , over aku ni sampai tarikh pun ingatt --' 29 Mei 2009 . aku tahu dia tak ingat , tapi takpe , aku tolong ingatkan . HAHA . lepas tu , aku pun taktau macam mana aku boleh baik dengan org yang aku admire sendiri . baik , baik dan baik sampai lah jadi baik . * aku tau ni semua ayat keling . aku ni ada keturunan keling sikit . semua atas usahasama Nurin dan Husaini la kott kan ? waktu bulan 7 , *aku juga ingat tarikh dia , tapi biarla org teka . HAHA kalau nak tau , tanya XD dia dah jadi macam TTM aku la boleh kata macam tu la . [ nak cerita waktu bahagia satt . ni aku pernah pakai baju sedondon dengan dia waktu raya tu , ha bahagia beb ! aku pun taktau macam mana boleh sedondon . lepaih tu cikgu fizan kata dekat aku waktu aku nak ambik gambar dengan cikgu fizan " awat nak tangkap gambaq dengan saya , tangkap la gambaq dengan senior dua org belakang tu , depa hengsem lagi " hangpa nak tau dak kata senior dua org tu salah satunya dia . aku rasa dia tak dengar , jadi Alhamdulillah laa XD ] okey tu ja cerita bahagiaa aku . HAHA . nampak kata aku ni sangat kebudak-budakan benda macam tu pun boleh bahagia . YEY !  bulan 10 *sekali lagi aku ingat tarikh tapi tanya sendiri . HAHA , dia kata dia nak jadi kawan biasa ja dengan aku . so aku pun , okey je la , aku malas nak kacau dia , dia pun nak SPM kann . aku pun nak PMR . so lepas tu , kenkadang je ah aku mesej dia . waktu form 3 pun , aku banyak dengar gosip dia dengan org lain , kadang-II kacau jugak ah fokus aku , tapi biaq pi dia bukan laki aku lagi pun , jadi laki siapp ah . *tedia hudoh perangai . dak aih , aku bukan kejam macam tu pun , kenkadang aku slow talk jugak dengan dia , dia tu penyabar , layan je kerenah aku ni haa . waktu tu jugak, aku admit aku baik dengan senior-II lain . kawan-II dia jugak , bukan org lain punn . waktu tu macam susah jugak ah , kalau pi mana-II pun kena beli souvenir kat semua , sebab takut depa terasa kalau aku bagi kat dia sorang . Takmau banyak cerita aku bagi la sama adil , tapi aku ni pulak tak pikir la pulak kan perasaan dia . dia admit dia terkilan , so lepas tu aku pi mana-II aku tak beli apa-II kat depa , senang cerita . pandai dak aku ? pandai ? aku tau . lepassssss tu , BANYAK konflik yang aku pun takmau ingat , dan mungkin dia pun takmau ingat . lepas PMR , aku pi sekolah even bosan pun sebab *nak kantoikan ke tidak ? okey , sebab aku still nak usha dia , haha , yela bila dia keluar sekolah aku dah melepas dah beb XD tapi , tak silap dia ada je suruh aku takmai sekolah , taktau la awat . tapi BIAQ PI AKU MEMANG KETEGAQ PUN . taktau lagi ?
lepas tu sekolah end dan aku pun takjumpaa dia dah lepas tu . huwaaa .
tapi , aku tak sangka pulak ah , lepas dia keluar sekolah pun dia still contact aku beb ! meloncatt XD even tak selalu kan waktu form 4 dan form 5 tapi dia still la ingat aku lagi . ye la , aku ni junior je mana la layak nak senior ingat aku . and memalukan eh , aku takpernah call dia , tetiba je call dia tanya keputusan SPM dia . dekat Ikups pulak tuh . aiyoo , nasib aku tak kena tangkap dengan badar . aku pun cakap dengan dia bisik-II je . HAHA . over aku nih buat jahat pungg --' time call tu ketaq lutut weh . *over . actually , aku dah bukan secret admire dia sebab dia dah tau aku admire dia . apa la guna kann ? tapi aku je taktau dia admire aku ke tidakk . ye laa , macam aku kataaaaaa diaa senior aku juniorrr mesti diaaa jumpaaaa lagiiii ramaiii org yangg matang dann tak kebudak-budakkaan dari aku ni . ha nampak dak aku patah hati tu ? haaa , nampak ? baguih ! tapii , aku tak suruh pun dia mengaku kalau dia sukaa aku pun , sebab biarlahh dia bersedia dulu . aiceh aku ni macam dia nak aku pulak . perasann je aku ni . huwaa T.T . sekali lagi BIAQ PI . aku ni masa depan pun tak tentu lagi , mesti ah dia kena tunggu tengok aku belajar mana , masa depan aku macam mana . ye takk ? lagipunn , aku takreti masakk lagi . YEY ! bangga xD tapi takpa , yang tu aku boleh sehari selembar benang , lama-lama jadi kain . *aiceh aku , bermadah pulakk . panjang dak cerita aku ? aku saja bagi panjang , bagi orang malaih baca . biar aku baca sensorang XD ada orang tanyaa , " awiat sampai la hiang minat dia ? " nih jawapan aku , " lepas aku minat dia , aku ada minat org lainn . tapi satt ja . sebabb , biaqla rahsiaa . lepas tu aku minat dia balikkk . maknanya , beberapa bulan je minat aku tercemar , lepas tu dia kembali kepada yang asal . HAHA hudoh betul ayat tu . BIAQQ . " so soalan tadi aku tukarkan jadi , "awiattt hiangg minat dia balik ? " ha , tu soalan yang betul ! nih jawapan aku . "sebab , dia dah takmacam dulu . waktu dia form 5 dia macam takdakk pendiriann ja aku tengok . sekarang dia macam dah matang sikit . dia pun selalu caring pasai family aku . dia tak over sangat dengan aku , dia takpaksa aku buat apa-II yang aku takmau buat , dia penyabar , dia baik , dia caring , DIA MINAT NAJWA LATIPP , hat ni aku taksuka tapi takpaa tulihh pi ! . lepaih tu , dia ada time aku susah senang . dia takpernahh nak call aku --> ni pun sukaa kaa ? HAHA . aku rasa , agama dia pun insha-Allah , okey , tak okey pun boleh dibaiki lagi . dia dah pandai buat lawak cara aku , dia pandai layan sewel, mengarut gila aku . dia kedekut kredit macam aku jugak sebab tu kami aktif twitter dengan facebook ja . HAHA . dia celcom aku maxis , mana kaya nak mesej selalu . dia selalu bagi dorongan sokongan dan galakan kat aku , dia search kalau aku ada sakit apa-II ka , dia selalu buat aku terharu . dia , dia , dia , dia . dah la tu , hangpaa nak tau apa lagii ? " ha , tu jawapan aku . panjang dak ? bunyi macam tak serius , tapi itulah isi hati aku kata . kalau dia baca ni sumpah meleleh ayiaq mata sebab terharu . * aiceh , perasan je aku nihh . tapi aku tau kalau panjang cemni , dia pun malaihh nak baca . BIAQ pi aku baca sensorangg ! aku takkan cakap apa nama dia , sebab aku rasa dia pun tak bersedia , dan aku pun sama je macam dia . kutuk dia boleh , pi letak cermin depan hang ainaa ! and , bila satu waktu nanti kami dah sediaa , aku letakk gambaqq .

kalauu takk , dan diaa takdak perasaan kat aku ka , kahwinn dengan orang lainn kaa . takdak jodohh ka , aku drafkan la post ni . HAHA .

okey till then .
aku dah malu dan dah nak masuk waktu Subuh .
hangpa pi solatt !
jangan lupa baca Al-Waqiahh xD

ni aku , bukan diaa . saja nak bagitau :P

ni muka aku taktidoq lagi jangan kata apaa T.T





0 kata kamu: