THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130325

bank mission .



" Putih putih melati , merah merah delima , siapa yang baik hati , pasti ku terima " 
:)

okeyla semua semua semua , cik adik dan cik abang yang nur aina izzati zakariah sayangi sekaliannn !
guwa mahu beritahu sikit yang guwa sekarang ada mission possible !
okey guwa tahu guwa pernah bagitau waktu guwa mula cuti lama nih , tapi sekarang mission tu hampir tercapai so guwa nak berlagak sikit . eh ?
okey laa , aku punya mission sebelum aku habis cuti ni aku nak cukupkan akaun bank CIMB aku tu dengan RM 10000 . oh , juling mataaa !
sebelum aku cuti tu , bank aku alhamdulillah dah ada RM 6000 , so lagi RM 4000 la kann aku nak kena kumpul ? 
susahhh tau dakk nak kumpul RM 4000 ni punnn -,-
tapi alhamdulillah , sebab aku dapat result tak teruk mana which means okey sikit , eh *ayat keling -,- makanya aku dapat la duit poket sikit daripada keluarga-II aku yang ramai dan baik hati pulak tu .
so sekarang aku dah dapat RM 3373 . ehhh , sikit lagi nak capai mission aku .
yey ! so korang , doakan lah ye mission aku ni berjaya . so that nanti time birthday aku , aku boleh masukkan duit ni dalam ASB . abah aku kata duit dalam ASB boleh beranakk .YEY ! even tak banyak tapi takpa , asalkan dia ada anakkk . 

p/s : terharu bila berjalan-II abang aku yang bermasalah sorang tu pegang tangan aku . oh tumpah kasihsayangku sbg seorang adik kepadanyaa . eh ? XD

ktill then .



2 kata kamu:

syarfa fiqa said...

almost complete... semoga murah rezeki..... *pak cik Ad sruh p kerja ngan dia lagi, dia nak up elaun aina sebab budak bnyak A SPM jaga kedai dia. :-P*

ayna nurya said...

haha , insha-Allah , AMINNNN . jangan risau , lepas ni org akan jadi pekerja yg sgt rajin utk cikAD :D