THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130317

thankyou bebeh !



" Kita perlu bersyukur kerana dilahirkan dalam agama ISLAM :) "

hai semuaa ! HIHI , okey rindu dakk ? ha ? rinduu ? ye aku tau . aku minta maaf la sebab dah lama tak update blog ni kann . *perasan je pulak aku ni . okey takpe biaq kat aku .
yela aku ni sekarang tengah miskinn , laptop pun rosak . *sedihh , siapa rajin pi perbaiki , tolong satt , aku dah fed up . woohoo !
btw , aku nak promote diri aku sikittt .
*bajet famous pulakk .
nihh , hampa pi link nihh ----> s0m0ne.. (^_^) dan link ini jugakk ----> salam perkenalan . muah sikit ? *girl saja*
bukan apaa , aku nak promote la sikit depa post pasal aku . muehehe :) even gambar aku yang depa boh tak la comel mana *sebab aku memang takcomel pun kann . tapi takpaa aku maafkann . HAHA . btw , thankss girls . I love both of youuu bebeh ! lain hari aku cerita pasal hampa jugak .
btw , aku nak pernah tulih dah pasal hampa suatu ketika dahulu .
post dia dibawah ni . tekann la :)

thankyousomuch ! I really appreciate it :)

till then . 

p/s : esok aku ujian JPJ . woohoo ! agak-II lulus tak entah ? btw , doakan aku ye buddies !

2 kata kamu:

syarfa fiqa said...

yeay!!!! ada tulih biaq p!!!! hahahaha

ayna nurya said...

haha , suka sangat dia dengan ayat tu :D