THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130406

random .



" Hidup kalau untuk bernafas sahaja , sia-sialah ia "
[ Hilal Asyraf ]


hai semua cik adik , cik akak , encik abang dan pakcik makcik sekalian alam :)
okey la di petang sabtu ni , sambil membaca blog insan yang tak seberapa ni , marilah kita berzikir dulu eh :)
Subhanallah , Alhamdulillah , Allahu Akbar !
okey , bagus sangat . hihi :D 
lepas tu , ehmm kita senyum pulak . 
senyum tu kan sedekahh , walaupun senyum depan komputer , eh . yeke ?
okey cukup-II :D
entahlaa nak cerita pasal apa kali ni , cuma berniat nak update blog je sebab dah lama sangat tak update .
wuwuwu , nampak sangat cuti ini membosankan sehingga tiada cerita hendak diceritakann -,- adoyai .
okeyla , maybe dah sebulan dah perkara ni berlalu , tapi takpe laa , aku ungkitkann balik .
test JPJ hari tu , AKU TAK LULUS . okey , sekali lagi aku habaq mai , AKU TAK LULUS .
bukan aku tak reti bawak ke apa , tapiiii , erh dia punya tester sangat-II la over the dose strictnyaa .
bayangkan , ada yang baru nak start kereta pun dia boleh failkann .
okey takpelaa , aku berpegang kepada motivasi semua kejadian ada hikmahnya :) 
maka aku takkisah sangat la aku lulus ke takk , tapi sakit hati dikhianati tu sangat dan amatlah terasa . *amboi lewahnyaa ayat -,-
balik-II rumah tu aku riyau la kann . tapi bukan riyau sebab tak lulus , tapi riyau sebab migrain . hihi .
btw , retest aku patutnya 15 April ni , tapi sebab ramai sangat 15 April ni , makanya retest aku adalah pada 29 April bersamaan dengan tarikh mati lesen L aku . YEY ! *tepuk tangan sikitt . korang semua doakanlahh ye aku berjaya kali ni dan tak dapat tester over the dose macam hari tu . nah nah nahhh . okey ? ha baguihh , jom Aminnkan ! Aminnn . 
maka retest aku sangat-II la lambat , entah ingat entah tidak nak tekan brek macam mana . hihi .
btw , hikmah pertamaa yang setakat ni aku nampakk disebabkan kejadian ni ialahh anak cikgu yang mengajar aku memandu kereta  yang hensemmm tu chat dengan aku woi . siapp bagi no lagi . tapi aku takde la nak kacau dia kan sebab dia hensem mesti dah ramai org kacau , aku ni taruk tepi je la . adoyai -,- dia bagi semangat apa entah dekat aku nih , dia kata ayah dia cerita pasal aku dekat rumah sebab ayah dia kesian bila tau aku fail . alahai sweetnyaa ayah dia . so ayah dia suruh la anak dia yang hengsem tu pi pujuk aku sbb kami dua pun saling mengenali . yela dah sekolah rendah samakann ? family aku pun semua kenal dia , family dia pun semua kenal aku . ehh ada apa-II ke ? hahaha , nothing ! cuma mak abah aku dah approved dia *lama dah haih depa ni approve dari darjah 3 lagi , tapi dah aku takmau , nak buat cane kann . *okey over .
apa-II pun , ini hanya fitnah semata-II , antara aku dgn anak cikgu yang ajar aku memandu kereta tu hanyalah kawan biasa sahaja . kalau nak lebih punn , maybe dia mcm abang aku la kott sebab dia tinggi nak mati . 

okeylah nama pun tajuk random so aku tulih je la apa yang ada dalam kepala .
hikhikhik .

till then !

p/s : oh lupaa , kak aku pun minat jugak dekat anak cikgu yang ajar aku memandu nih . tapi kak aku dah ada boyfriend pulak . adoyai -,-

0 kata kamu: