THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20110609

fiuh (:

ok. jam telah menunjukkan pada pukul _.__ pagi/petang/malam
(ketika anda membaca post ini)

jadi sukalah saya untuk mengucapkan selamat pagi/petang/malam (:

assalamualaikum wbt dan ermm. nak diulang lagikah ayat di atas?

haha.

tet. merapu jap.
sebab baru lepas pening kemas barang nak balik ikups terCHENTA (:
kenapa pening?
sebab...
saya pun lupa apa yang saya bawak balik hari tue.
so, untuk tidak memeningkan saya,
terPAKSA lah saya mengemas bilik yang tak nampak rupanya.
oh, tidak lah seperti hutan tropika.
cuma tidak nampak rupa jea.
tidur di dalamnya masih selesa. (:
so2. lepas saya mengemas bilik,
dapat lah saya mencari apa yang dibawa pulang dari ikups beberapa hari yang lepas.
dan. tak la saya misplace barang2 tersebut. teehee~

and bilik saya pun dah SANGAT kemas macam bilik bayi (:

yeah ^^bear2 saya pun dah tersusun dengan elok balik. (:
dah takda yang duduk bawah katil dan sebagainya. ^^

so2. saya nak bangga sikit kata saya dah capai target iaitu nak kemas bilik dan packing barang hari ini.
semua complete. tinggal angkat beg bawak masuk dalam kereta dan...
pulanglah diri ini ke ikups (:

sebab saya taktau nak buat apa.
saya BUANG MASA saya dengan menangkap gambar bilik saya.
dan edit gambar2 tersebut.
urghh. memang membuang masa. hahahaha. (:
nak tengok gambar yang saya tangkap dengan mood takdapatdiketahui?

sila2. takmau tengok pun takpa. tekan butang close diatas.
selamat menjadi pening macam saya jua (: haha


meja belajar saya (:
banyak gila topup saya kumpui.
agak2 kalau jual laku tak? haha ^__^


tempat study ^__^
aiceh, macam la saya study kat sini =.=


meja laptop (:
tempat 24 jam saya T__T


erm. barang2 atas loker. taknak ambik gambar loker sebab ada kartun spiderman.
tak matang. huu~ X_X

belakang langsir (:
zzz. yang pink tu tandatangan budak 4 ik.
yang hijau tandatangan budak form 3 tahun lepas (:
yang kertas balut tu, erk. taktau nak cakap derr. =.=

so, camna? kemas dak? hahaha.
mana gambaq katil?
errkk. takpayah tanya. katil saya macam budak2. malu x_x
wuuu~

ok. gambaq lambat nak masuk. dia tak kasi tengok gambaq merapu yang lain derr.
hehe. ((:

k. ningnyte (:

2 kata kamu:

syarfa fiqa said...

Amboih bilik anak dara sorang nie... Kemaas giler, ps: ( buat semua, bilik nie kemas lam masa 2 jam ja.. Pastu, selerak balik.. Haha)

ayna nurya said...

errkk. tauw manaa? diam laa. huaa. tak bagi semangat lgsg kt org tau ): huhuhu.