THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20110606

skbbs ^^

assalamualaikum wbt dan selamat pagi saya ucapkan ^^

ahaks.


post ini aku tujukan kat kawan2 di skbbs.

dan aku menulis post ini adalah kerana aku BOHSAN yang amat ^^

seriusly, aku rasa bangga dengan kawan2 aku kat sintok.

why?

entah. aku rasa. kami selalu bersatu ^^

yeah. bersatu.


first, kalau nak buat reunion,

makk aii, punya la senang.

call2 and bincang, set tarikh semua, and then terjadila sebuah reunion ^^

senang jea ^^

bila aku tengok sekolah lain, payah jugak nak jadi macam kami. ^^

so, aku bersyukur sebab belajar di sintok.

walaupun cerok ulu changlun ^^

pemikiran kami maju kott =9

haha.


second, depa tak kedekut ilmu. haha.

seriusly. aku rasa, batch kami. ramai yang pandai2 belaka.

tak tipuu. ^^

haha.

macam minggu ni, depa ajak aku pi tuisyen. walaupun kejap je, tapi sekurang2 nya aku tak la buang masa dok kat rumah ^^

kalau dulu, sebelum pmr, aku selalu je pergi rumah atikah, study sama2. ( em.ta study. buat folio kot)

then, aku pi rumah afi, kopi pasta folio sejarah dia.

haha. depa baik hati kann??

sekarang pun, aku tengok, ramai dah berjaya. menyerlah. dan aku harap, kami semua dapat gegarkan spm pulak ^^

insya-Allah.


third,

depa ni, kelolo tahap terok.

bila aku dok di kalangan depa, aku tak pernah rasa sedih.

serius, depa buat aku tersenyum.

^^

tak kira la, aku dok dikalangan atikah, haiza, syahirah dengan kiyah ke.

aku dok dikalangan maisarah dengan manirah ke.

aku dok dikalangan iqbal, ammar, afi, nasrul, aniq, nabil and semua lah.

depa tak pernah buat aku rasa sedih.

serius.

depa selalu buat aku tersenyum.

and aku tekankan di sini. DEPA TAK PERNAH BUAT AKU RASA SEDIH ^^ hehe.


forth,

depa ni, gila kamera.

suka bershooting. (ayat tak boleh belah)

dan pulun ala2 aku. haha

n_n


fitfh,

cikgu2 sekolah ni sangat sporting dan caring.

sampai sekarang pun masih dok tanya khabar anak murid dia.

bayang kan dah 4 tahun kot.

and mereka sentiasa memberi semangat bila kami nak buat pilihan ^^


lastly,

bila ada apa2 jamuan ke,

depa mesti tak lupa ajak.

and ni yang aku sukaa.

aku boleh makan. haha. ^^


so. all of bebudak skbbs 2002-2007,

thanks for being my friends.

and always make me smile.


aku sayang hampa semua.

ukhwah fillah abadan abada. ^^


p/s: aku tak paham awat note ni skema =_=

sekian. wassalam (:




4 jati (:




girls ^^




boys. muka tak boleh belah =.=




iklan ke ape ni??




reunion dulu ^^




^__^




[=







grabbed by: note's Ayna Zakariah (:

2 kata kamu:

syarfa fiqa said...

Skolah rendah.. Perghh, terbaik r korang

ayna nurya said...

mstilah. nama pun sintokian ^^