THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20110608

yayeah [=

assalamualaikum and hello friends (:
may Allah always bless you ^___^


tadi kan,
huu ): hari terakhir saya pi tuisyen.
sadis2.
apa2 pun, terima kasih kepada kak nabila ( kak si iqbal )
sebab menjadi guruku selama 3 kelas.
orang lain taktau laa berapa kelas dah.
tapi saya pergi 3 kelas jea.
best weyh ^__^
paham la jugak apa yang diajar.
tak da la blur troihh (:
dah la jumpa kawan lama.
syiokk.
nanti tak boleh dah jumpa manirah, aalia, alia, laili, sabil, afiy, iqbal, aniq, adam, nabil.
huu ):
tadi belajaq logarithm. oke la jugak [=
haha.
lepas habis kelas dalam pukul 10.40 malam camtu,
ada seorang mamat ni kasi envelope kat saya.
haha. untuk hari jadi.
waa, dia ingat hari jadi aku laa. hhaa~
dia cakap selamat hari jadi. ^__^
enchekk terima kasihh !
haha.
saya dengan berlagak cool cakap 'ohh. tenkiu'
tapi, memang patut pun dia ingat.
dari 4 tahun kot kami kawan.
tudia, berapa tahun dah tue?
haha. kira la sendiri. 13 tahun kot ^^
haha. lama2.
apa2 pun. terima kasih. envelope tu adalah hadiah hari jadi kedua saya.
walaupun tak sampai lagi tarikhnya (: haha

p/s: ermm. best ^_^ blog dah boleh isi gambaq balik. tak lembap macam dulu dah. haha.
so, saya masuk semua gambaq merapu. kalau takmau tengok. sila tekan close kta atas tu nah. hahaha



ni, sebelum pi tuisyen tadi kot. akak, adik pakai baju akak.
lalala~



ni, hadiah first yang saya dapat untuk hari jadi tahun ni.
atikah bagi kut ^__^
haha.. chomell ann??



ni pulak, benda yang ada dalam envelope tu. ^__^
kad hari jadi.
second thing saya dapat.
simple jea. tapi chantekk (: saya sukaa. walaupun tak paham bahasa jepun yang dia tulis =.=
hahaha.

oo. lupa pulak.
hadiah 3 ketui aiskrim yang selamat masuk dalam perut saya dari atikah, maisarah dan afiy.
thank you hangpa (:

nanti kalau dapat hadiah lagi saya sebarkan bagi anda semua jeles. haha.
dak laa.
=.=

saja syok. kalau hilang nanti boleh tengok kat blog.
zz. alasan bengong T__T
haha
k. chow.

hm. tak reti la nak cari maklumat untuk mock interview ):

2 kata kamu:

syarfa fiqa said...

Nak jugak

ayna nurya said...

aha. jeles ((:
tnggu 15 september la bru dpt ^__^