THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20110630

adeh. dia ni bising =.=


err. tadi dok main komen.
then budak kat atas ni bising sebab tak wish birthday dia dalam blog.
adehh =.=
so, saya wish jugaklah atas permintaan dia kan?
hehe.

disini, saya dengan besar hatinya ingin mengucapkan selamat hari tua dekat ketua kelas saya yang berkaliber dan berdedikasi time form 3 nih. hehe (:


so, enchek daim hafizy a.k.a puyu,
happy belated OLDday yaa (: [besday dia 26. lepas lama dah. haha]
may always in Allah's love and care
and all the best in your life.
semalam sembang kencang dengan dia.
dia kata saya antara kawan baik dia.
haha. bangga sikit.
tapi. macam la betui sangat =.=
haha. (:

so daim, jangan lupa aku.
hang lupa, siap hang.
aku tak halalkan hang kopi pasta homework aku time form 3.
hehe. dak haih. halal2.
haha (:

p/s: hang jangan lupa, hang tak wish lagi birthday kat aku. aku pi MAC aku nak hadiah.
SEKIAN.
p/ss: err. janji kat dia nak cari gambaq hemsem. tapi takdak pun. ambik gambaq ni je laa. haha (:
p/sss: sebenaqnya ni post testing jea. blogger seharian buat hal =.=

akhir bicara, selamat hari jadi jugak dekat khairunnisa abd karim (:

0 kata kamu: