THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20121211

goodbai my school :'(




Assalamualaikum WBT :D
p/s : aku sedang mencari quran tafsir aku yang missing )': nvm .

the time past .
but the memories will always in our mind .
we should continue our life .
and move forward .
therefore , as a human .
never give up . 
cause ,we have Allah .
that always help us all the time we need Him .

Bismillah .
SBP Integrasi Kubang Pasu .
sekolah aku waktu aku upper form . 
mungkin dulu , aku silap sebab tak dapat terima sekolah ni .
mungkin dulu aku jahil dengan perangai aku sendiri .
menyebabkan aku sukar nak terima kebenaran yang hakiki .
bahawa semua yang Allah rancang itu indah .
amat indah .
tahu apa ? hakikatnya ikups tak banyak bawak kenangan indah kepada diri aku macam dekat smkas .
tapi , sekolah ni banyak betulkan kesilapan lampau aku semasa di sekolah lama .
mungkin tak banyak , tapi Allah masih lihatkan walaupun natijah nya sikit ?
btw , memori aku di ikups akan aku simpan di dalam jiwa .
di sini , aku kenal usrah sebenar .
di sini , aku kenal siapa itu sahabat .
di sini , aku kenal pelbagai jenis orang .
di sini , aku kenal apa itu ukhwah .
aku bahagia bila aku dok sekolah ni .
bila aku dapat betulkan kesilapan-II aku yang aku tak sangka aku boleh betulkan .
U-Forts , Othmanian , P2A2 , P1 O3 .
semua ni bagai family dalam diri aku .
 [ giler ayat bajet skema teruk , tangkap feel dowh ]
xD 

sudah-II , aku malas nak jiwang-II .
hehe . 
btw , aku nak share some pictures last day aku kat ikups .
enjoy it :D

  
 i'm free !
hurray !


 
signing widad's baju sekolah :)

widad mahayudin :)

  
 hantar buku teks .
shiro , widad, ayiz , cikgu nurul , farah :)

 
muka penat tak sangka :l 
p/s: tolong jangan kutuk muka kembung aku . sekian XD


serius , sejak perumahan depan sekolah kami siap , dah lama kami teringin nak pi satu tempat ni dalam perumahan tu . 
and finally , after SPM , cikgu kasi kami pi tempat tu .
and we really enjoy it !
tempat apakah ?
taman permainan lah xD

saya rasa saya sesuai bermain disini :)

 we believe we can fly !

nampak tak kata aku ni ringan ? :)

 . hanim . shiro . ayiz . afiqah .

 aku suka bila naik gelongsor tu dia tak runtuh . :)

 tolong kata aku ni smart bila pegang dslr :P

 kerusi tu tulis : taman desa bayan mas .


ni pulak , gambaq-II aku syok sendiri sebab takde orang nak tangkap gambar aku , jadi aku buat timer je sambil ditemani chaer .
kalau tak sanggup tengok , boleh silakan tutup the window :)


 bajuku yang telah diconteng .
motif utama : cantik tak kalau aku pakai purdah ? HEHE .

 musolla jannatunnaim .

 bas sekolah aku yang dibanggakan :)

 aku sedih nak tinggalkan kau, sekolah :'(

 tapi aku tetap ingin berlompat sebab SPM dah habis :P

 kenangan . ni tempat study + makan aku :D


originally from Ayiz's dslr .

 
so , itu je kot takat ni gambar yang boleh aku kongsi .
aku taktau apa motif gambar ni . HEHE .

sekian .