THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20121211

she's my best girlfriend (':




Assalamualaikum WBT .

aku mengaku , aku seorang yang ego .
sangat ego .
kalau aku buat salah , sumpah .
aku sangat susah nak minta maaf depan-II .
aku memang orang yang jenis kena tulis surat segalabagai bila nak minta maaf .
asalkan tak cakap depan-II .
dengan family , aku takpe . tapi bila dengan orang luar . aku rasa janggal .

aku mengaku aku seorang yang suka sakitkan hati orang .
sangat suka .
bagi aku, tu merupakan satu hobi .
bad hobby .
aku selalu gurau yang tak bertempat .
aku selalu tak jaga hati orang lain .
ya aku mengaku aku sangat teruk actually .
dan aku mengaku aku selalu hidup dalam kepura-puraan .

dan . terimakasih kepada semua yang sanggup berkawan dengan aku dari dulu sampai kini .
yang bertahan dengan perangai aku dari dulu sampai kini .
dan yang berusaha mengenali aku dari dulu sampai kini .

kenapa aku tulis semua ni ?

sebelum exam QS ,
aku bergaduh dengan someone .
ya , orang yang aku sangat sayang actually .
sampai sekarang , aku rasa bersalah sebab jadikan dia kawan baik aku .
sebab aku , dia banyak makan hati .
sebab aku , dia banyak korbankan diri .
sumpah , bila aku bersama dia , aku rasa aku ni teruk sangat .
aku tahu dia mudah merajuk . tapi kadang-II aku tak tahu punca .
 aku memang susah nak faham orang .
sangat susah .
tapi aku cuba . nak jadi kawan yang baik .
aku usaha .
tapi mungkin usaha aku tak cukup kuat .
sebab aku masih boleh gaduh dengan dia walaupun sekolah dah nak berakhir .
malam tu , dia panggil aku .
kitorang sembang dalam bilik iron .
as usually , dia bagi buku .
kat situ dia tulis apa yang dia rasa .
aku faham kenapa dia tak boleh nak ungkapkan .
sebab aku pun macam tu .
waktu tu aku doa kat Allah supaya selamatkan hubungan kami .
and aku terangkan siapa sebenarnya diri aku . 
aku harap dia faham .
malam tu , kami selesaikan masalah kami .
aku harap lepas malam tu , kami akan jadi kawan yang baik balik .

seriously , aku tak sanggup nak berpisah dengan dia .
tapi selalunya depan dia aku berlagak aku kuat .
berlagak ego , dan sbg .
tapi hakikatnya hati aku sakit bila aku jauh dengan dia .
dia bukanlah kawan baik pertama yang aku jumpa kat ikups .
tapi dia adalah kawan baik yang terakhir yang aku ada di ikups .
 waktu attas pindah , aku rasa lost sangat .
tapi dia ada untuk bangkitkan aku .
attas taktahu betapa sakit hati aku bila dia pindah dari ikups .
kadang-II aku rasa macam kena tikam dari belakang sebab dia pindah tak bagitau aku .
dan sampai sekarang aku taktau apa punca dia pindah .
tapi , attas tetap kawan yang baik .
dia tetap umi aku setiap waktu .
bila ada dia , aku redha attas pindah .
aku bukan berseorangan . dia masih ada .
ya , aku boleh masuk dengan semua , tapi bukan semua boleh masuk dengan aku .
dan dia lah yang sentiasa di belakang aku , even apa-II pun berlaku .
and , attas dan dia banyak bantu aku untuk ubahkan diri aku .
even aku tau depa tak sedar pun sebenarnya .

terimakasih sahabat .
aku harap hubungan ukhwah persahabatan kita akan berkekalan sehingga ke syurga .
jika aku jatuh , hulurkan tanganmu agar kita bolehbangkit bersama-II .

Anis Syahirah Mohd Za'aim
a.k.a
Cha'er .
aku minta maaf atas segala kekhilafan aku .


us , AyizChaer .



 dedicated to you ,
Anis Syahirah Mohd Za'aim
28.2.11 - 6.12.12




p/s : sumpah jiwang tapi aku harap dengan post ni dia akan maafkan segala kekhilafan aku .

2 kata kamu:

syarfa fiqa said...

both of you look great together.... harap tak terpisah..... =)

ayna nurya said...

kami . takkan terpisah :)
insha-Allah XD