THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20121211

third post .



Assalamualaikum WBT .


aku ada cakap kat someone yang post ketiga aku ni akan melibatkan aktiviti-II waktu cuti aku .
so here there are .

first and foremost , aku teringin nak kampui balik segala tidur , movies , games , surfing,  melepak, shopping and aktiviti mengemas rumah aku .
then , aku teringin nak belajar memasak . muzik pun aku teringin gak tambah-II piano sebab aku dah lama tinggal piano , sumpah aku rindu .
lepas tu , aku teringin nak ada lesen kereta so that aku boleh jumpa nurin dekat jitra tanpa menyusahkan abah aku . tak kesah la kalau kena naik kereta kancil pun , tapi its more better kalau abah beli dekat aku satria neo *berangan.lesenpuntakdaklagi --'
sebelum tu , aku harap dapat buat reunion skbbs and kalau smkas buat reunion aku harap aku boleh pi
lepas tu , disebabkan aku takdapat plkn *yey , so aku kena gunakan waktu aku ni untuk cari lagi 4 ribu ringgit bagi cukup dalam akaun 10ribu . jadi inisiatif aku adalah aku nak sambung part time aku dangan cik ad . so aku akan dapat RM 15 satu hari . kalau seminggu aku pi 2 hari jadi aku dapat RM30 . kalau aku pergi sebulan aku dapat RM120 . and kalau aku pergi 3 bulan makanya aku dapat RM360 . masih banyak yang aku perlukan . so aku cadang aku nak kerja kedai gambar . 
tak silap senior aku pun pernah kerja situ . bagi aku kerja kedai gambar macam best sebab aku pun actually minat photography . then , aku akan part time dengan mak aku sebagai P.A dia .
tak silap aku gaji dia agak lumayan gak la .
 
and lastly , aku harap aku dapat 11A la, maka lagi mudahla aku nak cukupkan RM10ribu dalam akaun sebab ramai akan bagi dekat aku kaching-II macam time aku form 3 . 

tapi .ini semua rancangan manusia kan ?
if Allah's will , all gonna be happen .
itu sebab aku kena usaha gigih nak teroka cuti aku nih . :D
sekian .

p/s : aku dah takde fon dan laptop dah sekarang . fon aku bagi kat abah aku sebab abah lebih memerlukan , and laptop aku rosak . so doakan la laptop aku akan sihat dengan segera and aku dapat fon dengan segera supaya aku takpayah susahkan mak aku lagi sebab sekarang aku selalu guna laptop dan fon dia :D

4 kata kamu:

syarfa fiqa said...

kenapa mesti cukupkan 10 ribu? *curious*

ayna nurya said...

sebab nak bagi genap and senang ingat . ---> logik tak alasan ?

syarfa fiqa said...

hurrmmmmm... boleh terima jugak laaaa.. hehe... *bersungguh sungguh buat muka paham*

ayna nurya said...

ceh . terimakasihlah diatas kesungguhan itu :)