THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20111126

hang -.-





wei hang.
hang nak kacau family aku,
hang kena jumpa aku dulu dowh.
hang kena pandai kenai Allah, pandai solat, pandai baca quran, pandai puasa, pandai pakai tudung, pandai masak, pandai buat kerja rumah, pandai tolong makpak aku.
memang aku tak pandai dalam semua2 yang aku sebut ni,
tapi hang kena pandai.
sebab hang nak kacau family aku.
kalau hang tak reti nak buat semua ni, jangan nak berani cakap hang family aku.
aku sayang family aku, jadi aku tak suka strangers2 pelik mai kacau family aku.
tolong lah hang, jangan lah mengganggu family aku lagi :l


credit to: stranger yang nak pecahkan mangkuk kuali kat rumah aku :D

p/s: ni bukan untuk hampa semua. jangan risau. dia bukan baca blog aku pun, tapi, mana tau Allah bagi dia ilham nak bukak blog aku ka kan :D
p/ss: aku bahasakan aku, sebab budak ni memang sengal -.-
tak mencarutkan?





6 kata kamu:

syarfa fiqa said...

surely budak tue sengal... grrrr

ayna nurya said...

haha, rasanya fiq kenai :D

syarfa fiqa said...

kenal???? aina tak pernah bagitahu pun.. macam mana fiq nak kenal

ayna nurya said...

pernah la, memang la taktau siapa sebab post ni tak sebut nama dia, tapi bila aina sebut mesti fiq kenai punya :DD

syarfa fiqa said...

owh... buat tak tau jaa kat dia.. selesai masalah

ayna nurya said...

buat taktau tu yang menambah masalah. dia kerja kacau abang ja. -.-