THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20111104

tak pa, tak kisah..


assalamualaikum wbt kepada saudara seIslam =D

aku rindu mereka.
dan aku tak tau apa perasaan mereka dekat aku.
maybe tak rasa apa2.
maybe ada sikit je.
jujur, aku sedih.
sebab, bila aku mesej. ada je kerja nak buat.
salah ke, luang masa dekat aku.
walaupun sekejap.
tapi takpa.
aku tak kisah.
mereka tak merasai apa yang aku rasa.
biarlah aku sahaja yang merindui mereka.
aku meninggalkan mereka yang ramai.
mereka just kehilangan aku seorang.
mungkin perasaan sunyi tu takkan hadir dalam diri mereka.
tapi takpa.
aku tak kisah.
sebab aku akan ikhlaskan diri.
berpisah dengan mereka.
kerana Allah..
aku harap, mereka tak lupa pada aku.
dan yang pasti.
aku akan sentiasa merindui mereka.
cuma, aku tak berkesempatan untuk melawat mereka.

credit: mereka yang aku sayangi.
thanks for being my friends.

2 kata kamu:

syarfa fiqa said...

just keep smiling, diorang bukan tak ingat kat aina... you are always in da one of the part of their special heart.. =)they miss you too

ayna nurya said...

thanks. mungkin rasa tersisih kot. tapi, sekarang dah ok =DD