THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20111119

tarik aku ke situ (:



ayat ni buat saya tersentak;


' tapi aku tak boleh hidup sorang macam ni.
memang tak boleh selagi kau tak bergantungg pada yang tak mati. '


yep! bergantung kepada YANG TAK MATI.
ramai orang lupa tu.
aku pun kadang2 khilaf
jadi. kalau aku lupa, ingat kan aku.

ada lagi satu ayat nih,

' kalau kau jatuh, aku akan redah neraka untuk keluarkan kau dari neraka agar kita dapat masuk syurga sama2. '

ayat lebih kurang macam tu la.
dalam buku hilal asyraf
tak ingat tajuk apa.

so, siapa nak jadi sahabat yang macam tu kat aku.
yang dapat tarik aku ke syurga?

aku masih mencari.
dan aku masih cuba menjadi seperti itu untuk sahabat yang lain =D

terimakasih matluthfi dan hilal asyraf.
sebab memperingati aku
(:

2 kata kamu:

syarfa fiqa said...

mathluthfi.. thumb up!!!

ayna nurya said...

yeah! double thumbs up! seryes, syiokk(: