THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20111119

terimakasih!

assalamualaikum.
heh, nak jadikan blog kedai buku sat boleh kot noh =DD
hehe.
teringin nak promote novel karya seorang penulis nih. ok, kalau saya yang promote memang FOR SURE lah best kan. sebab saya memang pandai menilai novel pun. memang daebak lah cerita dia. (:

ok, promote yang baca dulu lah yer =DD

first, yang super triple double best, cerita Takdir.
ok, cerita ni tak macam cerita lain.
serius, unik (:
bagi saya lah kan!

Takdir =D

Hero.
ala-ala cerita superman. tapi better lagi dari cerita superman semua tuh.
serius =D

himpunan cerpen Hilal Asyraf.
cerpen dia, memang semua best la kan.

terasing!
buat saya tak nak mengasingkan diri dengan sahabat saya =D

ok, yang ni tak baca lagi. tapi promote jugak lah kan. sebab mesti best jugak. insya-Allah (:

relasi (:

remaja mulia (:

Fanzuru, maka lihatlah (:

VT, sedih sebab takdapat baca buku ni lagi. tak sempat nak pinjam meminjam. huaa ):

batu-bata kehidupan (:

ok, dengar cerita Brother Hilal Asyraf ada cerita baru.
something like cerita Hero jugaklah.
entitle Hero Remaja tak silap.
perh, tak sabaq nak beli. teehee (:

ok, lastly, ni bukan Hilal Asyraf punya karya but Hlovate.
saya percaya ramai dah baca.
and, hope kalian pun dapat apa yang saya rasa lah kan.


heh. dah macam kedai buku pulak.
lepas ni boleh lah bukak kedai buku.
psst, semua benda saya nak buat. kedai buku pun nak bukak. kedai hadiah pun nak bukak.
haiiyaa!

heh, kenapa promote novel2 ni?
sebab saya rasa novel ni lebih bermanfaat dari novel cintan-cintun jiwang miwang sekalian alam.
bukan nak kata diri baik,
tapi better baca dulu sebelum judge my opinion (:
komfem, insya-Allah tak rugi baca.
tak banyak pun mungkin sikit pengajaran yang dapat.

so, terimakasih saya ucapkan kepada Al-Attas and kawan2 sebab memperkenalkan cerita2 Islamik.
terimakasih kepada Hilal Asyraf, Hlovate, kru LangitIlahi kerana memhasilkan karya2 Islamik yang mantap!
terimakasih kepada sahabat2 saya yang sentiasa memberi sokongan kepada diri saya.
terimakasih kepada matluthfi dan anwarhadi sebab banyak vlog tentang Islamik sejak akhir2 ni.
terima kasih kepada semua kerana sentiasa memperingati saya (:
lastly, terimakasih Ya Allah, kerana menghantar mereka untuk memberi peringatan kepada saya. (:

sekian, selamat membaca! =D


2 kata kamu:

syarfa fiqa said...

karya hilal asyraf terbaik... suker sngat3.... best.. ada penghayatan islam yang diterapkan dengan cukup halus...

ayna nurya said...

betui2. mesej dia masuk ke hati =DD