THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130531

Acer Aspire V5 .


" Hidup ini macam roda , kadang-II dibawah , kadang diatas . Bila diatas jangan bongkak , bila dibawah jangan bersedih . "

Hai kawan-II semuaaaaaaa .
Sekarang saya tengah menaip di laptop baru saya .
First laptop milik Nur Aina Izzati Zakariah :)

Acer Aspire V5 .
Touch Screen ,
11.4 Inch .
Windows 8
Aluminium Colour :)

Okey , first time guna rasa mcm awesome gila , harapnya lappy ni sentiasa la awesome .
Yeah , this lappy is my new Boyfriend .
So kena jaga elok-II supaya tak rosak dan sebagainyaaa . Hee .

Actually tadi nak beli I-Phone 5 , tapi lepas berbincang dengan parents , depa suruh tungguh kakak Aisyah balik dulu . Senang nak daftar sim baru guna nama kakak . So , aku terima je la dengan penuh kesabaran . Then tengok-II laptop , berkenan dengan laptop ni . 
Parents aku pun greenlight .
Hahaha .

Btw , finally I've an Acer product .
Memang wajiblah lepas ni aku kena beli Apple ; I-Phone 5 product .

Hihi sebab apa ?
Sebab aku suka gabungkan dua nama nih , ada maksud yang tersendiri bagi aku :)
Acer Apple .
Maksud apa ?
Mungkin ada yang faham , ada yang tak .
Baguslah kalau tak faham , yang faham diamkan sahaja .
Haha :)

till then .

p/s : Thankyou Mak dan Abah atas laptop nih . Hadiah SPM kata mereka :)
Thankyou so much , I really appreciated it !

Love both of you !

0 kata kamu: