THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130529

Semalam .



" Walau dimana kita berada , Allah sentiasa ada . "


Semalammmm .
SEBENAQNYAA SEMALAM BIRTHDIAQ KAK AKU -,-
28 MEI 1988 .
Dah umoq berapa entah ?
Dah 25 tahun dah kakak aku nih .
Dah boleh kahwin dah pun .
Taklama aku dapat Abg Ipaq laa .
Yey .

K la . 
Semoga Kakak Siti Aisyah Zakariah sentiasa dalam lindungan dan kasih-sayang-Nya .
Dan berjaya di dunia dan akhirat .
Serta sentiasa berada dalam keadaan yang beriman kepada-Nya .
Insha-Allah .

Aamiin .

I love you Kakak !

apa-II pun , NI SEMUA SALAH JANG OK JUNG SAMPAI AKU LUPA WISH BIRTHDAY KAK AKU DALAM BLOG .
Wuuuu .
Demam Jang Ok Jung aku nih -,-


K .
Till then .

0 kata kamu: