THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130521

Day 9 : A favorite picture of your best friend .


" Mengadu masalah dalam Twitter akan menjadi haram jika sekadar untuk mengaibkan diri sendiri dan orang lain. "
[ UAI ]

Day 9 : A favorite picture of your best friend .

I think A PICTURE is not enough for me as I have many best friendS .

So , here there are :

 Her name is Nur Izatul Afni binti Md. Zaini .
Kenal waktu zaman tadika .
Berpisah semasa darjah tiga , tapi still keep in touch :')

Yeah , yang baju koko tutup mulut tu aku . Takkan tak kenai kott ? -,-
Sebelah aku tu namanya Norhaiza Natasha binti Mokhtar .
Sebelah Haiza tu Nor Atikah Safirah binti Juhari .
Akibat kehilangan Afni hahaha , darjah 4 aku berkawan baik dengan depa .
Kami geng . Geng pengawas . Amboi macam baik sangat la noh nama geng pengawas . Hahaha .

Yang dekat dengan tarikh tu gambaq aku . -,- Hampa tak kenai lagi ka sampai aku kena perkenalkan pulak nih ? Ish .
Okey sebelah aku tu Syazwani Atiqah binti Ahmad Subri .
Sebelah Wani ialah Nurin Nazifa binti Abdul Bashah .
Aku baik dengan Nurin sejak aku Form 1 , kami kembar tapi taksama parents , tak sama rupa , tak sama tinggi , tak sama tarikh lahir . Pendek kata , hanya perangai kami yang hampir sama yang lain tak .
Wani pulak , aku baik dengan dia waktu aku Form 3 .
Yeah , kami tiga dulu geng !
Geng Line Hitam .
Rare kot nama geng ni .
Ya lah , jahil lagi waktu nih . HAHAHA . -,-

 okey , nama girl yang tinggi lampai ni ialah Sharifah Aina Al-Attas binti Syed Abu Bakar . Kadang-II aku panggil dia Al-Up , kadang-II Up dan kadang-II Umi .
Kenapa Umi ? Yeah , dia seorang perempuan berjiwa keibuan .
Dia pindah Ikups waktu awal-II Form 5 . Sedih takpayah nak cakap lah kan . Tapi yeah , insha-Allah dia ada alasan tersendiri . Alhamdulillah , sekarang dia dah berniqab ;') TAPI , aku takde gambar dia berniqab .
Maaf Up . Terpaksa letak gambar ni -,- 

Last but not least ,

Yeah , akhirnya sampai jugak dekat minah ni .
Hee .
I love her so much dude .
Her named is Anis Syahirah binti Mohd . Za'aim .
Selalu kot bergaduh dengan dia .
Tapi , kami bagai family lahh .
Macam pepatah Air Dicencang Tidak Akan Terputus .
HAHA .

okey , sudah cukup-cukup sudahh .
Cukup sampai di sini sajaaa !
*Serak basah .


till then .

p/s : tadi buat medical check up . -,- lepas tu kena buat Urine Test . lepas tu , keputusan dia Positif Glucose . means Kencing Manis -,-
RARE KOTT 18 tahun ada Diabetes .
Lepas tu doc suruh ambil darah .
Alhamdulillah , 3.9 dm/mol .
Normallah kiranya .
Then doc kata , sorry bekas urine tadi contaminated rasanya .
Pehhh -,- fobia guwa buat medical check up dekat UUM .
Lagi satu , berat guwa turun 5 kg , tapi tinggi tak naik-II . Adohai .

LEPAS NI GUWA NAK JAGA MAKAN .



4 kata kamu:

Atikah Safirah said...

mk cikkk. afni dpt mna? puncak alam?

ayna nurya said...

A'ah , afni pundpt Palam , tapi Asasi Kejuruteraan :)

eyzatul afni said...

aina...terharu cek...ingt jgk noh..haha...yup..dpt sama ngan hampa dua larh...jumpa sna ye.. ;)

ayna nurya said...

Afni : Mestila ingat bhai . Takkan nak lupa kot first Best Friend aku . Adohai :)