THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130528

Day 16 : Dream house .


" Allah sudah menjadikan manusia berpasang-pasangan . Adam dan Hawa , Yusuf dan Zulaika , Sulaiman dan Balqis . Cinta itu fitrah , bukan fitnah . "


Cukuplah hanya rumah batu .
Yang ada bilik .
Dan tandas .
 HAHA .


Updatekan sikit .
Haha , time ni takde mood nak tulis blog actually .
Tgh layan Jang Ok Jung !
Yeah .

K .

Day 16 : Dream House .

Cukuplah , ada bilik untuk aku dan suami . EH -,-
Dan anak-II aku pun , mungkin akan dpt seorang satu bilik .
Tandas pun begitu .
Dapur pulak ?
Ehm nak dapur basah , dan dapur kering .
Lepas tu , ruang tamu nak 2 ditingkat bawah .
Satu ada TV , satu tempat lepak .
1 ruang tamu ditingkat atas .
Lepas tu , aku nak lantai kat ruang tamu utk melepak tu guna kaca kaca , dan bawah kaca tu ada kolam ikan .
BOLEH IMAGINE DAKK ?

Satu bilik baju .
Satu bilik basuh baju . Digabung sekali dengan tempat sidai dan tempat iron .
Satu bilik solat .
Dua bilik tetamu .
Satu sauna .
Satu bilik kerja .
Satu perpustakaan mini .
Satu kolam renang .

Oh , taklupa juga .
Dua ruang makan .
Haha , k dah over aku nih .

Hahaha .

K cukup kot aku nak berangan .
 Nama pun dream house kann .

Till then .
 

0 kata kamu: