THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130517

Draf .


" Senyumlah selagi mampu tersenyum "

Ya Allah , aku rasa macam nakkkkk menangis je .
Sebab apaa ?
Bukan sebab sedih .
TAPI .
 terharuu .
Sebab apa ?
sebab laptop aku yang ada sticker Chelsea , yang dah berkurun lamanya takboleh buka , tiba-II time aku try buka masa kemas rumah pukul 4.00 pagi boleh pulak .
tak jadi kemas rumah , terus update blog sebab aku rindu gila nak update blog nih .
Series , rasa macam nak nangis je , tak sangka pulak dia boleh on .
Broadband pun , sebelum ni problem je lebih , tiba-II dia berfungsi pulak .
fuh , sebak .
*gila aku ni sebak sebab ni ja .
hampa taktiau even laptop ni bekas kakak aku punya , tapi aku dah gunakan laptop ni lamaaa sangatt . 
dan banyak sangat memori aku dalam laptop nih .
*touching .
btw , aku nak cerita pasal hari tu time aku kat KL .
aku telah dilanda mati akal nak tulis post .
sampai aku tweet benda bawah ni :



nak bukti ?


AKU TAKPERNAH DRAFT KAN POST AKU .
mungkin pernah sekali dua , tapi bukanlah tiga kali terus macam di atas .
sedih sungguh tulis post penat-II last-II aku draftkan saja sebab hal-II peribadi .
Maka , disini kesimpulannya ialah , negeri kelahiran adalah tempat aku mempunyai banyak ilham .
okey mengarut .

Till then .

0 kata kamu: