THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130406

A- for Additional Mathematics 3472 .


" Jika pernah jatuh tersungkur kerana manusia, bangkit dan bangunlah kembali kerana Allah. Sesungguhnya kekuatan kita hanyalah padaNya "


ahaaa ! Additional Mathematics :D
the killer subject of mine all the times bebeh !
selepas penat lelah menghadapi TIGA kali FAIL , Alhamdulillah , Allah murahkan rezeki aku untuk mendapat A- dalam subjek ni .
biaq pi la orang nak kata lekeh pun A- aku ni sebab apa ? 
sebab aku berjaya bangkit beb !
Trial aku , aku fail kot subject AddMath ni .
sebab subject ni la aku tak boleh minta mana-II time trial , so tak boleh nak buat fast track .
aku menangis tiga hari tiga malam kot sebab fail *lewah .
dan lepas aku fail tu , aku bangkit semula .
latihan aku buat , bab per bab .
bab per bab .
bab per bab .
 sampai la aku sedikit mahir .
aku cari tutor persendirian --> Siti NurBalqis .
aku tumpukan perhatian semasa tutor aku beri semangat ---> Al-Amien 
aku buat soalan past year sampai habis .
aku rujuk semua cikgu AddMath tak kira la aku baik ke tak ;
Cikgu Ara , Cikgu Rizalman , Cikgu Azwani , Cikgu Rizal , Cikgu Aishah .
semua cikgu aku pernah serang tanya soalan .
sungguhlah , nak bangkit dari kegagalan tu penat .
tapi , Alhamdulillah , hasilnya boleh tahan berbaloi :)
aku bukan tak minat AddMath , bagi aku AddMath kinda easy subject . Tapi bila sekali buat mistake , semuanya akan salahhh . dan benda tu la buat aku benci AddMath . And I'm the one who always likes to do the silly mistakes . my bad -,-
tapi apa-apapunn , aku sangat bersyukur dikurniakan cikgu2 yang penyabar melayan kelembapan penerimaan aku nih . 
taklupa jugaa , aku harap mereka boleh maafkan aku atas kekhilafan aku selama ini , even aku rasa aku tak pernah kutuk pun cikgu AddMath , sebab cikgu AddMath semuanyaaaaa awesome bebeh ! tapi , maybe ada kesalahan lain , ye tak ?
akhir sekali , teimakasih tak terkira kepada para tutor ; Aqish dan Al-Amien , siang malam tolong aku , layan kerenah aku , layan rengekan aku . wahh terharu nihhh !
tak lupa jugak , jiran sebelah meja aku , Nabilah yang selalu ajar bab berapa entah . dia memang pakar bab tu :D


20/11/12 [ Tuesday ]

( Paper 1 )
8.00 am - 10.00 am

( Paper 2 )
2.00 pm - 4.30 pm


till then.

0 kata kamu: