THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130406

A+ for Mathematics 1449 .


" Allah , math ni kacang je kann ? "
[ Cikgu Kamaliah ]

Mathematics , believe it or not , dulu aku paling benci subjek ni .
Sebabnya ? Aku tak suka dengan nombor .
anti-nombor .
Waktu form 3 , aku selalu kena marah dengan Cikgu Zainal sebab Math aku selalu dapat C .
Ohmai -,- tapi , berkat usaha cikgu-II aku nih makin hari makin aku suka subjek ni . Sampailah , aku sedikit pakar sehingga boleh jadi tutor orang lah jugak . Tapi dalam bab-II macam statistik macam tulah . Kira-II , algebra , pecahan , still lagi lemah . HAHA .
Cikgu Norwati , Cikgu Zainal , Cikgu Haizilawati dan Cikgu Kamaliah,
sungguh , depa lah yang paling berjasa dalam menyeru aku kearah menyukai Math .
 CIkgu Zainal adalah cikgu yang mengajar aku ' buat Math jangan guna pensel ' . Pernah sekali , aku guna pensel picit kesayangan aku , kaler pink , pemberian orang pulak tu , tengah-II syok buat Math , tiba-II dia rampas . Ya Allah , sedih tu taktau la nak cakap macam mana . bermacam-macam usaha la aku try untuk dapatkan pensil tu balik . yela , pensil tu pensil orang bagi , kalau beli sendiri tak kisah la jugak . Last-II aku cakap , " cikgu , saya sanggup bayar denda dekat cikgu . " Dia gelak , lepas tu dia kata okey . Aku pun bayar la , tapi dah tak ingat berapa . Lepas je kejadian tu , aku tak guna dah pensil waktu buat Math dalam kelas sampailah aku form 5 . Kalau latihan dekat dorm , atau bukan depan cikgu tu , guna lah jugak kadang-II . hihi .
Zaman Cikgu Kamaliah pulak ?
ohh , dia sangat awesome !
dia mengajar pap pap pap . dah habis .
cepat gilo .
aku ni lambat tangkap sikit . Tapi sebab orang lain cepat tangkap , maka aku taknak menyusahkan orang lain untuk tunggu aku bertanyakan soalan , lama-II aku akan faham sendiri jugak . -,-
waktu pertengahan , aku dah mula dapat A+ sedia . Setiap kali ujian mesti dapat A+ , jadi cikgu pun dah tak berapa nak risau dengan aku even aku ni lambat tangkap . Aku pun dah tak berapa nak risau sangat dekat kertas 2 , cuma aku risau kertas 1 je , sebab banyak pengiraan . Jadi aku banyak tumpukan bahagian pengiraan .
Alhamdulillah , dengan berkat usaha aku dan didikan guru-guru , Allah permudahkan aku untuk memperoleh A+ dalam Mathematics (':
ingatlah , benci lama-lama sayang .
samalah kes aku dengan Math ni punn .
hihi .
oleh itu , aku ucapkan beribu-ribu terimakasih kepada cikgu-II aku yang sanggup melayan kerenah lambat pick up aku nih .
serta kerenah malas nak buat latihan aku nih .
terimakasih serta maafkanlah kekhilafan diri ini .
tak lupa juga , terimakasih buat tutor Mathematics ; Al-Amien , Cha'er dan Aiza (':
kamsa hamidaa ! 

(':

8/11/12 [ Thursday ]

( Paper 1 )
8.00 am - 9.15 am

( Paper 2 )
10.00 am - 12.30 pm

till then .

0 kata kamu: