THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130406

B+ for English 1119 .



B+ for english ?
B+ for English ?
B+ for ENGLISH ?
B+ FOR ENGLISH ? 

erkkk -,- 
what the hack bebeh .
 okey , aku sebenarnya , agak terkejut sikit .
er , mungkin banyak kot .
sebab aku aim tinggi untuk BI aku nih .
tinggi daripada aku aim BM aku , sebab apa ?
sebab , aku rasa aku boleh jawab dengan tenang , semangat dan kemas .
tapi apakann daya , dah kat slip tulis macam tu .
aku terima dengan hati yang redha . *ceh redha ka bila pi buat recheck . isk .
bukan apa , aku tahu , aku tak pandai BI macam kakak dengan abang aku sebab diorang dibesarkan di AS . itu bonus untuk depa . depa nak tulis apa-II pun semua in BI . aku ni bertatih-tatih je nak tulis dalam BI . tapi untuk BI hari tu memang aku all out habis . seriously . BI adalah subjek yang aku tumpu habis-habisan daripada subjek bahasa yang lain . boleh kata 80% to BI , 10% to BM , and 10% to BA .
untuk result SPM , aku memang target 9As 2Bs *which mean 2Bs are Chemistry and Biology . bila aku tengok je slip tu , terus aku melompat keseronokkan sebab target aku tercapai . tapi , lompatan aku terhenti disekerat jalan bila tengok yang B tu bukan Biology , tapi BI . 
tapi , mungkin sebab aku terover confident , mungkin memang betul aku punya grammar lintang pukang , mungkin memang betul BI aku worst . 
but I'd try my best . 
I've messaged my teacher , Miss Normala to apologize and she said , " nvm Aina , I believe you can score A in English but  maybe there's something wrong somewhere . "  
yeah , I hope , really hope , my English result will be changed at least to A-  , at least .
insha-Allah . Aminn .
BI B menyukarkan aku memohon biasiswa . sungguh , sangat susah .
apa-apapun , kepada Teacher Rosmah , Teacher Hidayah , Madam Faridah , Madam Mimi dan Miss Normala terutamanya , saya memohon beribu kemaafan , kerana hanya ini yang dapat saya berikan . Teachers semua pagi petang siang malam , korban masa tanda kertas kami semua , dan hanya ini yang dapat saya berikan .
please forgive me )':
dan terimakasihh , atas segala pengorbanan , susah senang bersama-sama kami . terimakasih beribu terimakasihh .
taklupa juga kepada tutor BI ; Sara Fatini dan kadang-II Hidayah , Anisah dan Muhanna turut membantu :D


6/11/12 [ Tuesday ]

( Paper 1 )
8.00 am - 9.45 am

( Paper 2 )
10.30 am - 12.45 pm 
till then .


p/s : apa-apapun , aku redha dengan keputusan ni . cuma , aku recheck balik sebab entah-II la boleh ubah ke ? *jangan berhenti berputus asa kata orang :) insha-Allah , doakan aku eh !


1 kata kamu:

Sun said...

recheck tu jadi tak?