THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130414

hang out time !


" Quran is beautiful . It makes me happy when I’m sad , relaxes when I’m stressed , supports when I'm weak . Allah's words are so beautiful "

hai semuaaa ! APA KHABAR ? harap semua sihat wal afiat lah ye , insha-Allah :')
aku ? hm , dok perit tekak dari pagi tadi lagi .
taktau paseipaa . penangan 3 scoop aiskrim natural new zealand semalam lah kot XD
hee .
btw , today I had a really great day bebeh . kenapa ehh ?
sebab aku dapat hang out dengan kawan-II aku semua . hee .
first time kot hang out dgn girls ONLY kat jitra . berdikari lah katakann -,-
btw , yang ajak aku keluar ni atikah , so thanks to her for inviting me :)
bestt sangaaatt . *dgn nada tersendiri .
so , yang hang out dengan aku hari ni ialah atikah , haiza , zakiyah , farzana , aqilah , mimie , nadhirah :) ada certain la yang aku tak kenal , tapi tadi dah kenal dah la semua . hee .
anyway , kitorang rancang nak kumpul dekat stesen bas changlun pukul 8.30 pagi . tapi last-II pukul 9.15 pagi baru semua berkumpul . makanya , bas pukul 9.00 pagi dah terlepas , so tunggulah kitorang bas pukul 10.00 pagi . dalam 10.30 pagi , kitorang sampai jitra . then kitorang pun dengan semangat meluru masuk untuk membeli tiket wayang . lepas bincang semua , kitorang separate la , atikah , aku , nadhirah  farzana dan aqilah tengok cerita oblivion lakonan PAKWE AKU TOM CRUISE YANG HENSEM . eh . haha , zakiyah , mimie dan haiza pulak tengok cerita dua kalimah yang aku dah tengok dengan nurin hari tuh . 
lepas beli tiket tuh , kitorang pi makan kat bawak . Aqilah belanja . hee , aku yang sakit tekak ni terpaksa la minum ayiaq barli suam je . then makan kuetiau goreng .
lepas makan-II semua , kitorang pi window shopping sementara nak tunggu mula wayang  .
then , pukul 12.10 tengah hari , kitorang pun masuk panggung .
cerita oblivion , hm sedikit memeningkan , dan takde la best sangat macam cerita tom cruise sebelum ni . hee , menyesal pulak tak tengok cerita G.I Joe . 
lepas tengok wayang , kitorang pun pi solat Zohor :')
lepas solat Zohor , kitorang pergi ke Tutti Frutti . *harap A.A tak jealous , muehehe -,-
lepas melantak frozen yogurt yang mahal tu , aku dengan atikah masuk aneka balik untuk shopping .
I got 4 shirts , 1 sweater and 1 scarf . *SO HAPPY . hew .
lepas shopping kitorang solat Asar , then pergi Pizza Hut .
makan pizza yang banyak cheese tu .
sedap la jugak .
makan cepat-II je sebab nak kejar masa takut bas tinggal .
malangnyaa , kat stesen bas ada pasar malam pulak , jadi kitorang pun macam blur nak cari bas kat mana , so kitorang rancang naik teksi je la namanyaa :')
so , Alhamdulillah , selamat sampai Changlun pukul 6.30 petang .
tambang Changlun pun takde la mahal sangat , RM 5 / orang .
better daripada tak boleh balik langsung . yedak ?
btw , today is an awesome day for me bebeh :') 
sukaa sangaaat .
hee .
thankyou all for inviting me although I'm not a SMKBBS students .

pictures :')

 OBLIVION :D

 dalam panggung . hee -,-

 sweet tak kami ? hew .

 yang oren tu aku dengan atikah punya . *punya la kedekut sampai kena berkongsi , -,-
 
 our inovative , our creativity ;')

 me with atikah . yummy :D

 senyum semuaa !

double peace yaw !

 macam ni la gaya org peraq >.<

 atikah , me , farzana , aqilah .

 shopping XD

 
 otw nak pergi solat Asar .
sempat lagi posing + masuk campur .

 masuk campur lagi >.<
I love taking picture . hee .

 apalah motif ?

  makan di Pizza Hut . hee .
*baru je lepas makan semalam dengan family .

 sharing is caring .
share the soup !

 soup kami paling cepat habis . huwa T.T sedih .

 tara ni pun boleh ? ish -,-

 bajet hadiah aku nak bagi dekat atikah kot -,- hee .

 ni la apa yang aku beli . keychain tu , kitorang semua dapat tanda persahabatan . 
heee :')

till then .

p/s : aku jumpa acap mazli , tapi tak tegur pun sebab malu , harap dia tak anggap aku sombong . hew -,-

2 kata kamu:

M Fizan said...

glad to see she's happy. :)

ayna nurya said...

aicehh . :P