THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130425

Thankyou Allah .


" Sabarlah dengan dugaan hidup "

ohoi , kengkawann .
Alhamdulillah , kali ni aku nak sembang paseii .

Alhamdulillah , aku dapat temuduga biasiswa Yayasan Zakat Kedah :')
doakan aku berjaya ye dalam temuduga tu , insha-Allah .

dan , aku dapat tempat di Kolej Matrikulasi Selangor .

sekarang , aku tengah tunggu keputusan UTP yang akan keluar 30hb ni .

dan Alhamdulillah jugak , aku dah dapat tempat di University of Alexandria , Egypt dalam bidang perubatan .
MedicMesir yang uruskann .

btw , this week gonna be a tough week for me .

26hb Apr - latihan kereta .
27hb Apr - persediaan temuduga .
28hb Apr - temuduga Yayasan Zakat Kedah .
29hb Apr - ujian JPJ . *doakan aku berjaya inikalilahh . heee .
30hb Apr - keputusan UTP
1hb - akad nikah kak Azimah .
4hb - kenduri Kak Azimah .
5hb - hari PRU 13 ! oyeahh . 
okey , lepaih je hari PRU ni aku lapang selapang lapang nyaa .
hee , mungkin ><
so siapa nak jumpa aku , tgk wayang ke , lepak ke , shopping sesama ke , nak buat reunion ke .
sila buat appointment dulu.
*aicehh .

k till then .

p/s : doakan aku berjaya dalam apa juga perkara yang aku lakukan tambah-II dalam usaha nak dpt biasiswa Zakat Kedah + dapat P lesen kereta !

teringinn kot nak bawak kereta sendiri luaq dari Mustika Muhibbah -.-
 
 

5 kata kamu:

Nor Afiza said...

tahniah dikk.. all the best yaa..xdatang usim la..hihi... :)

Atiqah said...

waa.... buat leklok interview nti.. btw awat ag bz time EG?? ag kna buang undi gk ka?? heee...

ayna nurya said...

Kak Afiza : hee terimakasihh . ehh , Usim tetap menjadi pilihan aina :)

Atiqah : hee , thanks yaw . doakan aku . biasalahh , aku ni tengah berkempen . undilah akuu :') manifesto aku ialah - semua rakyat menjadi comel . -,- adoyaii .

Atiqah said...

haha.. terbaik la manifesto ang.. hoho.... kmungkinan bsaq aq akn undi dgn hrpn manifesto ag 2 bleh kurgkn jrwt kt mka.... mwehee... =p

ayna nurya said...

ye , jangan lupa pangkah aku pada 5Mei ini . aicehh .